فروش عمده انواع آجر سفال از کارخانه

در میان مصالح ساختمانی، آجر سفال از مهمترین مصالح می باشد که در دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها از آن استفاده می کنند. کارگاه تولیدی و مواد اولیه ای که برای تولید آجر سفالی استفاده می شود، در قیمت فروش انواع آجر سفال تاثیر بسیار زیادی دارد و همچنین از نظر درجه بندی آن نیز بسیار متفاوت در بازار عمل می کند.

فروش عمده انواع آجر سفال از کارخانه

انواع آجر سفال در سایزهای مختلف

انواع آجر سفال در سایزهای مختلف

  • فروش انواع آجر سفال در سایز های مختلف در بازار ایران چگونه انجام می شود؟
  • آیا از انواع آجر سفال در سایزهای مختلف اطلاعاتی دارید؟

برای تولید آجرهای سفالی از خاک رس و خاک سفال استفاده می‌شود که خود این مواد اولیه دارای درجه بندی از نظر کیفیت می باشد، که این کیفیت در نوع آجرهای سفالی تاثیر می گذارد.

انواع آجر سفال در بازار به ۴ دسته تقسیم می‌شوند:

  1. آجر سفال فوم دار
  2. آجر سفال عایق دار
  3. آجر سفال سقفی
  4. آجر سفال نما

در هنگام خرید این محصول باید به این نکته توجه کنید که این محصول را در کجا و در کدام منطقه می خواهید استفاده کنید. برای مثال آب و هوای بیش از اندازه سرد یا گرم باید از آجرهای سفال فوم دار استفاده کنید.

آجر سفال از نظر رنگ و اندازه نیز با هم تفاوت دارند:

  1. آجر سفالی زرد
  2. آجر سفالی گلبهی
  3. آجر سفالی قهوه‌ای
  4. آجر سفالی کرم

و اندازه های آن نیز:

  1. ۸ سانتی متر
  2. ۱۰ سانتی متر
  3. ۱۲ سانتی متر
  4. ۱۵ سانتی متر
  5. ۲۰ سانتی متر

آجر سفالی خوب چه شرایطی باید داشته باشد؟

آجر سفالی خوب چه شرایطی باید داشته باشد؟

آیا می دانید در انتخاب آجر سفال، آجر سفالی خوب چه شرایطی باید داشته باشد؟

از ویژگی‌های یک آجر سفالی مناسب و خوب:

  1. داشتن ظاهری یک رنگ و بدون ترک خوردگی می باشد.
  2. باید دارای گوشه‌ هایی با زاویه ۹۰ درجه باشد، یعنی لبه های آن قائم باشد.
  3. به خاطر تنوع زیاد در ابعاد این محصول باید اندازه های مشخص آن را به صورت دقیق داشته باشید.
  4. آجرهای سفالی با کیفیت به خاطر داشتن مواد اولیه مرغوب شوره نمی زند و به خاطر همین می توان آنرا در مناطق با رطوبت بالا، برای دیوار چینی استفاده کرد.
  5. یک آجر سفالی خوب جذب آب بسیار پایینی دارد و باعث می‌شود تا ملات کمتر استفاده شود.
  6. وزن آجر سفالی کم می باشد و از این رو سرعت در کار افزایش می یابد.
  7. به دلیل سوراخ های داخل آجر سفالی می تواند عایق صدای بسیار خوبی باشد، که از نوع ده سوراخه های آن، در برابر زلزله مقاومت بسیار زیادی دارد.
  8. به دلیل وجود سوراخ ها عایق حرارتی بسیار خوبی نیز می باشد زیرا در هنگام وزش باد، هوا داخل سوراخ آجر سفالی می ماند و مانع ورود هوای سرد به داخل می شود و در نتیجه از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

فروشنده عمده آجر سفالی درجه یک

فروشنده عمده آجر سفالی درجه یک

فروشنده عمده آجر سفالی درجه یک، شرکت های تولیدی هستند که قصد دارند، بهترین مواد اولیه برای تولید این محصول را استفاده کنند تا از طریق آن بتوانند کالای خود را به سطح عالی برسانند تا به واسطه آن فروش خود را افزایش داده و رضایت ونیاز مشتریان و خریداران را برطرف کنند.

در صنعت ساختمان سازی از مصالح اولیه و مهم آجر سفالی است که همانطور که گفتیم در استقامت و دیگر مسائل ایمنی تاثیر بسزایی دارد، که تولید آن به دو صورت سنتی و پیشرفته در شهرهای مختلف ایران تولید می شود. ایران به دلیل داشتن خاک های مخصوص و با کیفیت، آجر سفال با کیفیت را به صورت عمده تولید می‌کند. به دلیل مزیتی که آجر سفال دارد، در کمتر استفاده کردن از ملات و سیمان، بیشتر مورد توجه ساختمان سازان قرار گرفته است و باعث رضایت آنها از این محصول شده است.

روش های مختلف فروش آجر سفالی: عرضه به روش اینترنتی، سنتی، بدون واسطه، و عرضه ویژه آجر سفالی.

انواع روشهای فروش را به شما گفتیم که هر کدام از اینها مناسب شرایط خاص هر مشتری می باشد. اما در میان این روشها عرضه به روش اینترنتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا با پیشرفت تکنولوژی، کمتر کسی برای رفع نیازهای خود از روش‌های دیگری مانند خرید حضوری و یا رفتن به بازار را استفاده می کند. با استفاده از فروشگاه های اینترنتی، سایت های آنلاین می توانید، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما