فروش فوری آجر فشاری سفالی در بازار

آجر از مصالح ساختمانی است که از آن هم در نمای داخلی و هم نمای خارجی استفاده می شود آجر در ابعاد و نمونه های گوناگونی تولید می ‌شود که آجر فشاری سفالی یکی از نمونه های پر کاربرد آجر می باشد.

فروش فوری آجر فشاری سفالی در بازار برای افرادی که به این آجر نیاز زیادی دارند می تواند مرقون به صرفه باشد. با فروش فوری آجر های با کیفیت که از خاک مناسب تهیه شده اند نیاز افرادی را که به این آجرها به صورت عمده نیاز دارند با قیمت مناسب برآورده کرد.

فروش فوری آجر فشاری سفالی در بازار

مقاومت فشاری آجر سفالی

مقاومت فشاری آجر سفالی

آجر سفالی یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد می باشد که در انواع شکل های مختلف بر اساس کیفیت و ابعاد آن وجود دارد آجرهای سفالی به دو  روش ساخته می شوند:

روش پرسی: در این روش با فشردن خاک رس درون قالب چهار طرف آجر دارای نما می شود و احتیاجی به ملات اضافی ندارد چون توسط دستگاه های تمام اتوماتیک این روش انجام می ‌گیرد به صرفه می باشد.

اکسترودی: در این روش با ایجاد سوراخ هایی در آجر آن ها را تولید می‌ کنند که با توجه به نحوه تولید آن بر قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد.

اما در هر مدلی که آجر فشاری سفالی تولید می شود مهم ترین نکته ‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد مقاومت آجر فشاری می باشد که برای افزایش میزان مقاومت آجر نحوه عمل آوردن ملات، نوع خاک و همچنین طریقه پخت آجر تأثیر بسیار زیادی دارد.

مقاومت فشاری آجر باید شامل مواردی مانند: مقاومت در برابر یخ زدگی، مقاومت در برابر آتش سوزی و مقاومت در برابر مکش آب داشته باشند اگر تمام این شرایط در کنار یکدیگر باشند و در نتیجه باعث افزایش مقاومت و استحکام بنا می شود.

  • جذب آب: از ویژگی ها و معیار های مهم مقاومت آجر مقاومت در برابر جذب آب بالا می باشد و همین عامل باعث چسبندگی ملات و آجر و در نهایت مقاومت نهایی بنا می باشد.
  • یخ زدگی: این ویژگی نیز می تواند بسیار مهم باشد زیرا ممکن است در شرایط محیطی یخبندان بخواهیم از آجر استفاده کنیم و مبنای مقاومت در برابر یخ زدگی را فقط توسط کارخانه می توان تشخیص داد.
  • آتش سوزی: اگر آجر تمامی مراحل پخت را به خوبی و کامل انجام داده باشد می تواند در برابر آتش سوزی های اتفاقی مقاومت کند اگر به طور ناخواسته به آن حرارت زیادی برسد در برابر حرارت مقاومت می کند و پوست پوسته و دچار خوردگی نمی شود.

بهترین قیمت آجر فشاری سفالی درجه یک

بهترین قیمت آجر فشاری سفالی درجه یک

با توجه به این که آجر های سفالی در بهترین شرایط کیفیتی و با رعایت تمامی استاندارد های مقاومتی و فشاری تولید می شود بازار آجر سفالی بسیار پر رونق می باشد.

بهترین قیمت آجر فشاری سفالی درجه یک را می توانید به طور مستقیم از تولید کننده آن تهیه کنید.

البته قیمت تمام شده آجرها بستگی به مواد اولیه و نوع تهیه و همچنین کاربرد آن ها دارد.

افراد و مشاغلی که به آجر ها در حجم عمده نیاز دارند می‌توانند به طور مستقیم و بدون واسطه با تولید کنندگان وارد مذاکره و معامله شوند تا بتوانند آجر مورد نظر خود را با بهترین قیمت مدنظر خود تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما