خرید آجر سفال ارزان از کارخانه 

خرید آجر سفال ارزان به صورت مستقیم، خرید اقتصادی است این نوع آجرها در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارند.

 

معرفی آجر سفال

آجر سفال جزء مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد بوده که در انواع سازه های مسکونی، تجاری و صنعتی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین بخش در ساختمان سازی آجر سفال است که با استفاده از خاک رس تشکیل می شود. این آجرها از نظر درجه کیفیتی که دارند به سه دسته تقسیم بندی می شوند.

این نوع آجرها از مخلوط نمودن خاک رس با آب و ماسه تشکیل می گردد. امروزه کارخانجات مدرن بسیار زیادی وجود دارند که می‌ توانند سالانه میلیون‌ ها تن آجر تولید نمایند. بهره گیری از تکنو لوژی و دستگاه های مدرن موجب افزایش کیفیت این محصولات شده است.

این محصولات ممکن است به طور طبیعی در مقابل نور مستقیم خورشید خشک و یا در کوره های مخصوص پخته شوند که موجب افزایش استحکام آن ها می گردد. آجرها علاوه بر آن که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند، قابلیت استفاده به عنوان سنگ فرش را نیز دارند.

این آجرها سازگار با محیط زیست هستند و هیچ گونه آسیبی به محیط وارد نمی‌ کنند. تحقیقات نشان می دهند که این محصولات قابلیت بازیافت دارند به همین علت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند.

 

مشخصات آجر سفال

عایق صدا: آجرهای سفال به دلیل برخورداری از ضخامت و تراکم مناسب بهترین مصالح ساختمانی برای کاهش انتقال صدا شناخته شده اند. این محصولات از ورود سر و صدا و آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خانه پیشگیری می نمایند.

دوام بالا: این نوع آجرها از دوام بالایی برخوردارند و به مرور زمان پوسیده و فرسوده نمی‌ شوند به همین خاطر قابلیت استفاده برای سال‌ های طولانی را دارند. این محصولات در برابر تغییرات شرایط محیطی و دمایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

هزینه نگهداری کم: در حالی که ممکن است خرید این آجرها گران باشد، هزینه نگهداری آن پایین بوده به همین علت این محصولات به گزینه مقرون به صرفه تبدیل شده اند. این محصولات قابلیت انبارداری و نگهداری برای زمان طولانی را دارند و هیچ گونه تغییری در ظاهر و یا کیفیت اولیه محصول ایجاد نمی شود.

مقاوم در برابر آتش: این محصولات در برابر آتش کاملا مقاوم هستند. احتمال آتش سوزی در محل به صورت قابل توجهی کاهش می دهند.

ابعاد استاندارد: این نوع آجر به صورت کاملا استاندارد و با استفاده از قالب های مخصوصی طراحی و تولید شده است. بهره گیری از قالب های مخصوص با سایز استاندارد موجب شده تا این کالاها دارای ابعاد یکدست باشند.

ظاهر زیبا: سطح آجرهای با کیفیت ممتاز، کاملاً تمیز، صاف و بدون هیچگونه ترک خوردگی است. این نوع آجرها از کیفیت بالایی برخوردارند و در برابر ترک خوردگی مقاوم هستند.

خرید آنلاین آجر

 

خرید آنلاین انواع آجر

امروزه فروشگاه ها به منظور عرضه و توزیع انواع آجر به صورت اینترنتی و آنلاین راه اندازی شده اند. خرید آجر سفال از طریق یک فروشگاه معتبر موجب می شود تا افراد بتوانند بهترین نوع محصولات را تهیه نمایند.

آجرهای سفالی در رنگ‌ ها، شکل‌ ها و بافت های مختلفی تولید شده اند. امکان مشاهده و مقایسه انواع محصولات از طریق فروشگاه های اینترنتی برای افراد فراهم شده است. این محصولات با بالاترین کیفیت و با قیمتی رقابتی توسط فروشگاه های معتبر عرضه می شوند.

این آجرها کاملاً محکم ، ایمن و دائمی هستند و به همین علت است که از محبوبیت بسیار بالایی در بازار برخوردارند. افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند، میتوانند در زمان خرید اطلاعات گسترده و جامعی را به صورت کاملاً تخصصی از کارشناس فروش دریافت نمایند.

کارشناسانی که در این مجموعه فعالیت می‌ کنند به دلیل برخورداری از تجربه بالا می توانند تمامی ابهامات ذهن شما را رفع کنند و به سوالات شما پاسخ دهند. شما چند کلیک ساده و از طریق این وب سایت می توانید محصولاتی را که نیاز دارید، در اسرع وقت سفارش دهید.

امروزه افراد به دلیل داشتن مشغله زیاد و عدم وقت کافی، اقدام به خرید محصولات خود از طریق یک فروشگاه اینترنتی معتبر می نمایند. ثبت سفارش از طریق این مجموعه بسیار آسان است و برقراری یک تماس ساده با شماره موجود در این وب سایت، سبب سهولت در خرید می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما