قیمت آجر سفال 7 سانتی

مهمترین عامل اثرگذار بر تعیین قیمت آجر سفال، کیفیت و ابعاد آن بوده در واقع می توان گفت که هرچه ابعاد آجر بزرگتر باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، به تبع قیمت آن نیز بیشتر می شود و آجر سفال 7 سانتی دارای قیمت مناسبی است و شما می توانید با هر بودجه این نوع آجرها را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید.

آجر سفال به دو روش اکسترودی و پرسی تولید می شود که هر کدام از این روشها دارای پروسه خاصی بوده و شرکتهای تولید کننده با استفاده از دستگاه های مجهز، موجب افزایش کیفیت و کمیت محصولات تولیدی خود شده‌ اند.

این محصول جزء مهم ترین متریال در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌ رود و به دلیل  آن که دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی است، به صورت عمده و کلی مورد معامله قرار می گیرند آجر سفال متریالی است که از خاک رس ساخته می شود و هرچه متریال و مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این مصالح ساختمانی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، کیفیت نهایی محصول افزایش می یابد.

فروشگاه های معتبری در سراسر کشور وجود دارند که اقدام به عرضه و توزیع عمده بهترین نوع آجر سفال نکا کرده اند و این فروشگاه ها با عرضه این محصولات به صورت مستقیم تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت نهایی آجر سفال دارند و متقاضیان و خریداران می توانند محصولات مورد نیاز شان را با قیمتی نازل و مناسب خریداری کنند.

افراد سودجویی که در زمینه خرید و فروش انواع آجر فعالیت دارند، با دست به دست شدن این محصولات سبب افزایش قیمت نهایی آن می شوند، در نتیجه توصیه و پیشنهاد ما این است که شما آجر سفال 7 سانتی را به صورت عمده و مستقیم از شرکتهای تولید کننده و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

آجر سفال 7 سانتی

مزایای منحصر به فرد استفاده از آجر سفال 7 سانتی موجب افزایش محبوبیت این محصول شده است یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصولات آن است که شما می‌ توانید با استفاده از این نوع آجر سبب صرفه جویی در مصرف ملات شوید.

این نوع آجر وزن سبکی دارد و از چسبندگی مطلوبی برخوردار است و استفاده از این محصولات سبب صرفه جویی در مصرف ملات ماسه و سیمان خواهد شد.

از دیگر مزایای استفاده از این آجرها در صنعت ساختمان سازی می توان به این مورد اشاره کرده که این نوع آجر عایق حرارتی مطلوبی هستند و آزمایشها و تحقیقات صورت گرفته نشان می‌ دهد که این نوع آجر نسبت به آجرهای معمولی ۲۰ تا ۳۰ درصد عایق بهتری هستند و سبب کاهش اتلاف انرژی می شوند.

اگر شما در صنعت ساختمان سازی از این نوع آجر استفاده کنید، می توانید موجب صرفه جویی در زمان و هزینه کارگر شوید این نوع آجرها وزن سبکی دارند و سایز و ابعاد آنها بزرگ بوده و سرعت استفاده از آن بسیار بالا می باشد و شما می توانید در مدت زمان کمتری پروژه خود را انجام دهید و با این کار هزینه کارگر به شدت کاهش پیدا می کند.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید آن دقت زیادی داشته باشید، ظاهر محصول است و باید آجرهای سفالی را خریداری کنید که دارای ظاهر یکنواختی هستند و هیچگونه ترک خوردگی ندارند معمولاً آجر سفال با کیفیت، رنگ زرد یکسانی داشته و سطح آن کاملاً صاف است.

شما مشتریان و خریداران این محصول می توانید برای تهیه و خرید عمده آجر سفال 7 سانتی از طریق مجموعه ما اقدام نمایید وبسایت ما با عرضه و توزیع انواع آجر موجب تامین نیاز مشتریان و خریداران شده است و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول، آجرهای خریداری شده در اسرع وقت برای شما متقاضیان به سراسر کشور ارسال می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما