قیمت آجر فشاری سوراخ دار + ابعاد

عوامل گوناگونی در بازار وجود دارند که در تعیین قیمت آجر فشاری سوراخ دار دخیل هستند یکی از عامل تعیین کننده قیمت این محصول، ابعاد آن بوده و معمولاً آجر فشاری سوراخ دار اگر دارای ابعاد و سایز بزرگ باشد، قیمت بیشتری دارد و لذاهزینه بیشتری را خریداران برای خرید صرف خواهند کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مستقیم آجرهای فشاری از طریق نمایندگیها و مراکز تامین کننده خرید اقتصادی به شمار می‌ رود و مشتریان و خریداران با خرید مستقیم این آجرهای فشاری می توانند سبب حذف دست افراد سودجو شوند و با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع محصولات را با قیمت استثنایی خریداری کنند.

امروزه در صنعت ساختمان سازی استفاده از آجر سوراخ دار رواج بسیار زیادی پیدا کرده است به همین علت است که این محصولات به صورت عمده در مراکز معتبر و شرکتهای تولیدکننده مورد معامله قرار می گیرند و شما بهتر است در زمان خرید این آجرهای سوراخ دار به کیفیت محصول دقت کنید و سپس این محصولات را بر اساس نیازی که دارید، خریداری کنید.

 

آجر فشاری سوراخ دار

یکی از مصالح ساختمانی که فروش آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، آجر فشاری سوراخ دار بوده سوراخهایی که بر روی این نوع آجرها وجود دارند می‌ توانند موجب کاهش وزن آن شوند و معمولاً از این محصولات در دیوارهایی استفاده می‌ کنند که باید وزن کمتری را تحمل کنند.

آجرها در رنگهای گوناگونی طراحی و تولید می شوند که رنگ زرد و قرمز آن بیشترین میزان کارایی و کاربرد را نسبت به دیگر آجرها دارند و  این نوع آجرها به دلیل آن که دارای سوراخ هستند، ملات بیشتری به درون شان نفوذ می کند و همین امر سبب شده تا میزان مقاومت آنها بالاتر رود و استحکام دیوار بیشتر شود.

مهم ترین خصوصیات این آجرها آن است که از مقاومت فشاری مطلوبی برخوردار هستند و به دلیل آن که خاصیت ضد سایش دارند مورد استقبال و توجه قرار گرفته و افراد زیادی تمایل به استفاده از این محصولات برای ساخت انواع پروژه های ساختمانی  دارند.

از دیگر ویژگیهای این نوع آجر فشاری سوراخ دار می توان به این موارد اشاره کرد که در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی و یخ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند و به دلیل آنکه میزان جذب آب آنها بسیار پایین بوده، مناسب برای استفاده در نمای ساختمان هستند و شما می توانید با استفاده از این محصول نمایی زیبا را ایجاد کنید.

آجر فشاری سوراخ دار

 

ابعاد آجر فشاری

مهمترین نکته‌ ای که تمامی متقاضیان و خریداران در زمان خرید آجر فشاری به آن دقت زیادی دارند، ابعاد محصول بوده و به طور کلی این آجرها در دو نوع کوچک و بزرگ طراحی و تولید می شوند و نوع بزرگ آن برای نمای خارجی ساختمان در مورد استفاده قرار می گیرند همچنین آجرهای فشاری با ابعاد بزرگتر بهترین نوع آجر برای طاق زنی و پشت کار محسوب شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

آجر فشاری به دلیل ابعاد مناسب و سوراخهایی که دارد، از وزن سبک تری برخوردار بوده و به همین علت است که جابه جایی راحت و آسانی دارد شما مشتریان و خریداران که می خواهید این محصولات را حمل و نقل کنید می توانید به آسانی و بدون نیاز به نیروی اضافی این کار را انجام دهید این محصول قابلیت نگهداری داشته و بهترین نوع آجر برای خرید به شمار می رود.

اگر شما مشتریان به دلیل کمبود وقت و نداشتن زمان کافی برای خرید آجر فشاری به صورت حضوری، از خرید صرف نظر کرده اید پیشنهاد ما این است که برای انتخاب خرید این محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام کنید و با مراجعه به فروشگاه بهترین و مرغوب ترین نوع محصولات را سفارش دهید و با دریافت مشاوره های تخصصی از خرید خود اطمینان داشته باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما