قیمت آجر سفال قرمز کرمان

قیمت آجر سفال قرمز کرمان در اثر کاهش  دما مناطق کرمان وسایر استانها که همه مردم ایران مطلع هستند لذا به همین دلیل بیشتر مناطق گازبیشتر کورها را به خاطر مناطق سردسیر وهمچنین جلوگیری از کاهش افت وگاز وقطع شده گاز بعضی مناطق کشور لذا کورهای که اقدام به تولید اجر سفال وسایر محصولات می نمودند باکاهش چشم گیری درامر تولید اقدام نمودند ولذا براساس برسی به عمل امده تولید را به یک سوم رسانده است وهمین امر باعث کاهش تولید وافزایش تقاضا شده است .

ولی همانطور که اطلاع هم دارید کاهش دما نیز باعث گردید ساخت وساز نیز تاحدودی کاهش یافته باشد لذا خیلی درخواست برای محصولات در امر ساخت وساز زیاد نمی باشد ولی کم بود تولید وحتی تولید آجر سفال نیز در بعصی از کورها  وکارخانه  ها  به خاطر وجود سرما کم یا اینکه اصلا  قابل تولید نمی باشد.

همین امر باعث شده است که کارخانه ها یاکوره های که آجر سفال زیادی را تولید نکرده اند و با کاهش تولید وحتی نبود این محصول به حالت تعطیل در بیایند وبعضی به خاطر بارندگی که اخیرا انجام شده است باعث شده است که محصولات که قبلا تولید کرده اند دراثربارندگی یا اینکه در اثر سرما مقدار زیادی از محصولات درانبار ها ازبین برود لذا قیمت این محصولات افزایش یاد .

درحال حاضر قیمت این محصولات از قیمت 500 ت هرعدد وقیمت بیشتر ار 500 ت براساس کیفیت به مشتریان عرضه می گردد لذا به شما مشتریان عزیر توسعه می کنم که محصول را خریداری نماید که از پخت کامل برخوردار باشد .

 قیمت آجر دشت زحمتکشان کرمان

همانطور که دربالا توضیح کافی ارائه گردید لذا محصولات منطقه ازکرمان که به منطقه دشت زحمتکشان می باشد از این مورد فوق استثنا خارج نمی باشد و سایر محصولات حتی تیغه های دیواری و بلوک سقفی  آجر فشاری و سفال  نیز با افزایش قیمت در این محصولات نیز به چشم می خورد که می توان باتماس باقسمت فروش بتوان از قیمت این محصولات اطلاعات کافی راداشته باشید.

 قیمت آجر دشت زحمتکشان کرمان

قیمت آجر قرمز ۱۰ سوراخ

قیمت آجر قرمز 10 سوراخ نیز بستگی به نوع کاربرد ورنگ این محصول دارد از آنجای که بیشتر مشتریان قصد دارند از این محصول برای نما دخل ساختمان مثلا دیوار آشپزخانه یا یک دیوار جداکننده بین اتاقها استفاده نمایند از  این نمونه ها استقاده می کنند که حتی می توان برای نما بیرونی ساختمانها نیز از این نمونه محصولات استفاده نمایید.

این نمونه محصولات براساس ابعاد مختلف تولید میگردد. که عبارتند سفال 10 سوراخ 4 و 5 و 5/5 و7 سانت درضمن رنگ این محصولات براساس پیشرفت درامر تولید نیز متفاوت می باشد به رنگهای قرمز یا زرد یا سفید ماسه یا انیکه گلبهی نیز تولید می گردد.

آیا قیمت آجر قرمز 10 سوراخ متفاوت است ؟

باید گفت بله چراکه این محصول براساس رنگ واندازه وکیفیت پخت متفاوت می باشد لذا قیمت این نمونه محصولات براساس کیفیت در بازارها مختلف می باشد .

قیمت آجر قرمز ۱۰ سوراخ

بیشترین رنگی که درساختمان استفاده می باشد چه رنگی است ؟

به طور کلی بیشترین رنگ که استفاده می شود رنگهای قرمز وگلبهی می باشد وبعضی نیز به صورت ترکیبی کار می نمایند.

استفاده ازاین آجر ها چه مزیتی دارد؟

باعث می شود که نما دلنشین به ساختمان بدهد2- نمی خواهد ازرنگ برای پوشش روی آن استفاده نماید. 3- ارزان ترمی باشدنسبت به سایر محصولات مشابهه 4- دردسترس می باشد که هرموقع به تعداد محدودی نیاز داشته باشیم با کمترین زمان این محصول را بدست بیاوریم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما