خرید بلوک سقفی سفالی با قیمت استثنایی 

به منظور اجرای سازه، بلوک‌ های سقفی متعددی وجود دارند که بلوک سقفی سفالی با قیمت استثنایی خرید و فروش می‌ شود.

بررسی بلوک سقفی سفالی

بلوک‌ سقفی سفالی دارای ابعاد گوناگونی بوده و عرض این نوع بلوک حدودا 25 سانتی متر است. این نوع بلوک های سقفی وزنی بین ۳ تا ۱۰ کیلوگرم دارند. شیاردار بودن سطح این نوع مصالح ساختمانی موجب می‌ شود که میزان چسبندگی آن به صورت قابل توجهی افزایش یابد. یکی از بارزترین خصوصیات این نوع بلوک‌ های سفالی آن است که عاری از هرگونه ترک بوده و رنگ یکنواختی دارند. بلوک‌ های سفالی زمانی که به صورت یکسان پخته می‌ شوند در برابر عوامل محیطی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌ دهند. یکی از نکات مهمی که افراد در زمان خرید به آن توجه ویژه‌ ای دارند، سطح بلوک است. سطح این نوع مصالح ساختمانی زمانی که صاف و عاری از هرگونه انحنا و یا فرورفتگی باشد، یعنی از کیفیت بالای برخوردار است.

مهمترین مزیت استفاده از بلوک سقفی سفالی در اجرای پروژه‌ های ساختمانی کیفیت و ابعاد یکسان محصول است. همچنین این محصولات در برابر حرارت و دمای بالا مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می‌ دهند و آتش نمی‌ گیرند.

 

بررسی بلوک سقفی سفالی

ویژگی‌ های مهم بلوک سقفی

بلوک‌ های سقفی از ویژگی‌ های مهمی برخوردارند. نوع سفالی این بلوک‌ ها جذب آب بسیار پایینی داشته و به طور کلی جذب آب نباید بیشتر از وزن بلوک باشد. این نوع مصالح ساختمانی به صورت مشبک تهیه و تولید می‌ شوند و در انواع پروژه‌ های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از جمله ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به ساختار متراکم و مستحکم آن اشاره نمود. در نتیجه افرادی که قصد استفاده از این محصولات را دارند می‌ توانند با خیال آسوده اقدام به خرید کنند.

بلوک‌ های سفالی در زمان برخورد با یکدیگر صدایی مانند صدای زنگ را تولید می‌ کنند. صدای زنگ تولید شده توسط این بلوک‌ ها نشان می‌ دهند که این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و به خوبی پخته شده اند. این محصولات به دلیل برخورداری از ویژگی‌ های گوناگون، دارای کاربردهای متعددی هستند. مهم‌ ترین کاربرد این محصول استفاده از آن برای ساخت و اجرای سقف‌ های تیرچه و بلوک است.

کارخانجات تولید کننده به منظور تولید این نوع مصالح ساختمانی از استانداردهای روز دنیا بهره گرفته‌ اند. استفاده از بهترین تکنولوژی و فناوری برای تولید انواع بلوک سقفی منجر به افزایش کیفیت این محصولات گردیده است. این محصولات پس از تولید به آزمایشگاه‌ های مخصوصی ارسال می‌ شوند و از نظر درجه کیفی مورد ارزیابی قرار می‌ گیرند.

ویژگی‌ های مهم بلوک سقفی

 

 خرید بهترین بلوک سقفی سفالی

خریداران عمده در هنگام خرید بهترین بلوک سقفی سفالی به نکات ویژه‌ ای توجه دارند. مهم‌ ترین نکته‌ ای که افراد در زمان خرید به آن توجه می‌ کنند، رنگ بلوک است. همچنین این مصالح ساختمانی باید عاری از دانه‌ های آهکی باشد. خریداران عمده از خرید بلوک‌ هایی که خمیدگی و یا انحنا دارند، خودداری می‌ نمایند. زمانی که جنس بلوک از کیفیت بالایی برخوردار است، مورد توجه افراد قرار می‌ گیرد.

این نوع مصالح ساختمانی با قیمت‌ های مختلفی در بازار عرضه می‌ شود و به طور کلی قیمت آن وابسته به ابعاد مورد نیاز است. زمانی که شما اقدام به خرید عمده این نوع بلوک‌ ها نمایید، قطعاً هزینه کمتری را صرف می‌ کنید و از نظر اقتصادی خریدی مقرون به صرفه انجام خواهید داد.

شما مشتریان و خریداران عمده به منظور اطلاع از نحوه سفارش می‌ توانید با شرکت ما ارتباط برقرار کنید و تمامی اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید. کارشناسان متخصصی که در حوزه پشتیبانی آنلاین فعال هستند، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند. فروشگاه ما انواع بلوک‌ های سفالی را مستقیم از طریق کارخانه به دست مشتریان می رساند. فروش بدون واسطه موجب قیمت مناسب اقتصادی این محصول شده است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما