نرخ روز آجر سفال رنگی در شیراز

شیراز یکی از برترین تولید کنندگان آجر سفال می باشد. نرخ روز آجر سفال رنگی در شیراز با توجه به کیفیت، اندازه و مقاومت آجر تغییر می کند.

جهت کسب اطلاعات دقیق قیمت و  نحوه خرید این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر،  با ما تماس بگیرید و خریدی آسان را تجربه کنید.

نرخ روز آجر سفال رنگی در شیراز

انواع طرح های آجر سفال رنگی

انواع طرح های آجر سفال رنگی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی  آجر سفال می باشد. آجر سفال  معمولاً در دو رنگ زرد و قرمز وجود دارد که آجر زرد با ابعاد استاندارد برای ساخت و ساز به طور مستقیم استفاده می شود.
از انواع طرح های آجر سفال رنگی می توان به آجر سفال تیغه ای،کامل  و توخالی  اشاره کرد.  آجرهای سفالی رنگی بیشتر برای نمای خارجی و دیوارهای داخلی استفاده می شود و نوع خالی آن  به دلیل انباشته شدن هوا داخل این فضای خالی می تواند دیوار را در برابر صدا و حرارت عایق خوبی کند و مانع از دست رفتن گرما یا سرما از داخل خانه شود.
معمولاً اندازه های استاندارد این آجرها در ابعاد 20 در 20‌ ، 10 در 20 می باشد که  از خاک رس و سفال تولید می‌شود و عایق بسیار خوبی در برابر سرما و صدا می باشد همچنین جذب آب آن بسیار کم است و به دلیل عدم پوسیدگی و استحکام بالایی که دارد و  طول عمر زیادی به ساختمان می‌دهد.
معمولاً شکل و فرم آجر متفاوت می‌باشد مستطیل شکل بیشتر برای نماهای خارجی خانه و همچنین در ساخت پارتیشن های داخلی محبوبیت دارد.
یکی دیگر از شکل های آجر، سطح صاف می باشد که از محبوب ترین نوع آن می باشد و یک ظاهر جذاب به نماهای خارجی و دیوارها می دهد.
یکی دیگر از آجرهای سفال،  آجر به رنگ قرمز می‌باشد که از شن و آهک تولید شده است و به دلیل گرمای بیش از حد در کوره به رنگ قرمز در می آید این محصول ضد از استحکام بالایی برخوردار می باشد و بیشترین استفاده آن در نمای داخلی نمای بیرونی ساختمان و همچنین سنگ فرش ها پیاده رو می باشد.
آجر زرد و قرمز علاوه بر رنگ ظاهر از تفاوت‌های دیگری نیز دارند. این تفاوت‌ها مواد اولیه ساخت این آجرها می‌باشد و درصد جذب آب  آجر قرمز بسیار پایین است، به همین دلیل بیشتر در زمستان استفاده می شود و همچنین خاصیت ضد سایش آجر قرمز بیشتر است به طوری که در پیاده روها و کف استفاده می شود.
شما نیز می توانید با توجه به موقعیت آب و هوایی خودرو ساختمان از در طرح های مختلف از آجر سفال رنگی استفاده کنید.

عرضه بی واسطه آجر سفال رنگی عمده

عرضه بی واسطه آجر سفال رنگی عمده عرضه بی واسطه آجر سفال رنگی عمده با توجه به خرید مستقیم بر عمده در کاهش قیمت محصول تاثیر بسزایی دارند از این رو ما این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می دهیم. نرخ آجر سفال با توجه به نوع آجر و کیفیت آن تعیین می شود و شما می توانید طبق نیاز به خود آن را سفارش دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما