فروش عمده آجر سفال یزد

آجر سفال یزد یکی از بهترین و باکیفیت ترین آجر سفال ایران است که از مرغوب ترین مواد اولیه درجه یک و طبق استانداردها تولید شده است و بسته به کاربردش دارای انواع سایز و مدل می باشد که در دیوار و سقف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، فروش عمده آن نیز در قیمت های مناسبی انجام می شود که خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروش عمده آجر سفال یزد

آجر سفال یزد چیست؟

آجر سفال یزد چیست؟

آجر سفال از خاک رس و خاک سفال تهیه می شود و یزد نیز به دلیل اینکه منبع این خاک است به وفور این آجر را تولید می کند، این آجر بسته به کاربرد دارای شکل و اندازه های مختلفی است و به دلیل اینکه جذب آب در آنها پایین است برای زیاد شدن چسبندگی آنها را به صورت حفره دار می سازند.

آجر سفالی وزن سبکی دارد و اینامر یک مزیت بشمار می رود چون هم اجرای آنها راحت تر بوده و هم وزن ساختمان را بالا نمی برد و نمونه های بزرگتر آنها نیز راحت تر اجرا می شود، در زمان خرید آن نیز باید به کیفیت محصول توجه کرد نوع استاندارد آن دارای رنگ یکواخت با گوشه های قائم و سطح یکسان بوده است.

 آجر سفالی به نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب شده و سایز آنها نیز اصولا ۲۰ در ۲۰ در ۱۰ و ۲۰ در ۲۰ در ۱۵ و ۲۰ در ۲۰ در ۷ می باشد. ساخت آجر سفال به دو روش پرسی و اکسترودی می باشد که نوع پرسی از نوع قرمز است که به صورت تمام اتوماتیک و با فشردن خاک رس در قالب آن ساخته می شود، بیشتر آجرها نیز به صورت اکسترودی تولید می شود که در این روش راحت تر سوراخ در آجر ایجاد می شود.

خرید آجر سفال یزد با قیمت عالی

خرید آجر سفال یزد با قیمت عالی خرید آجر سفال یزد با قیمت عالی به صورت عمده و بدون واسطه انجام می شود که سود خوبی را در پی دارد، استفاده از آجر سفال بسیار باصرفه و مفید است و در کاهش ملات صرفه جویی می کند، همچنین به دلیل بزرگ بودن سرعت اجرای کار بالا رفته و در نتیجه در زمان و هزینه کارگر صرفه جویی خواهد شد.

این آجر هوا را در حفره هایی که در آن وجود دارد به دام می اندازد و لذا در اینصورت به نوعی عایق حرارتی محسوب می شود و حتی برخی از آنها داخل این حفره ها فوم قرار گرفته شده که باعث می شود به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل کند، همچنین یکی از مزیت آن قیمت های مناسبی است که دارد.

قیمت آجر سفالی بسته به نوع ممتاز، درجه یک و دو بودن مختلف است که نوع درجه یک دارای رنگ زرد و جداره های بدون ترک است و وجود جوش در سطح آن نشان دهنده حرارت دیدن بالای آن و در نتیجه مقاومت فشاری کمتر آجر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما