عرضه مستقیم آجر سفال اصفهان

عرضه مستقیم آجر سفال اصفهان، در این مرکز با قیمتی بسیار مناسب انجام می شود. خرید عمده و مستقیم در قیمت تمام شده محصول اثر می‌گذارد. از این رو شما می توانید این محصول را به صورت عمده و بی واسطه از مرکز ما تهیه کنید.
جهت خرید می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت اینترنتی مراجعه کرده و خرید خود را ثبت کنید.

عرضه مستقیم آجر سفال اصفهان

بررسی مزیت های آجر سفال اصفهان

بررسی مزیت های آجر سفال اصفهان از جمله مصالح بنایی پرکاربرد در ساختمان که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد، آجر سفال می باشد که از گل خاک رس در کوره های صنعتی یا سنتی تولید می گردد. این بلوکهای سفال معمولاً از ضخامت ۵ تا ۲۰ سانتیمتر برای کاربردهای مختلف دارید می شود.
آجر سفالهای مرغوب رنگ های یکنواخت دارد و سطح آنها بدون ترک می باشد و میزان جذب آب آن ۸ تا ۱۶ درصد می باشد. از مزیت آجر سفال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در برابر آتش سوزی مقاوم است عایق مناسب حرارتی و همچنین عایق صوتی است.
  • اگر شکسته یا خرد شود حتی از آنها نیز می توان استفاده شود و استحکام زیادی دارد و برای اتصال به سازه های بتنی یا فلزی قابل استفاده است.
  • حمل و نقل آن آسان است و هزینه اقتصادی آن نیز کمتر می باشد.
  • مصرف کمتر ملات و ماسه و سیمان را در پی دارد سرعت کار با آجر سفال بالاتر از و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه کارگر می شود.
  • وزن آجر سفال نسبت به سایر آجر ها کمتر است و باعث کاهش قیمت تمام شده محصول در ساختمان می‌شود.

آجر سفال در کیفیت های مختلف ممتاز، درجه یک و درجه دو تولید می شود.  معمولاً باید بدون هیچ گونه ترک باشند رنگ آجر سفال اگر این محصول دارای رنگ قرمز کمرنگ باشد نشانه مرغوبیت پایین آن می‌باشد همچنین وجود جوش روی آجر نشانه  حرارت زیاد دیدن در کور است که مقاومت فشاری آن را پایین می‌آورد.
پرمصرف‌ترین نوع آجر 12 سانتی می باشد این آجرهای سفال را می‌توان، جایگزین بلوکهای سیمانی کرد و به علت وزن کمتر بار ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

فروش ویژه آجر سفال اصفهان در بازار

فروش ویژه آجر سفال اصفهان در بازار فروش آجر سفال اصفهان در بازار به صورت ویژه انجام می‌شود. این محصول با قیمت استثنایی و مناسب به فروش می‌رسد اگر جز کسانی هستید که می‌خواهید در  وقت و هزینه های اضافی خود صرفه جویی کنید، می‌توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
جهت خرید آسان، سایتی را طراحی کردیم تا به راحتی بتوانید تنوع محصولات را مشاهده کنید و سپس با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظر را در حجم دلخواه سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما