خرید عمده آجر سفال تیغه ای در بازار

خرید عمده آجر سفال با توجه به حذف واسطه ها از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است. جهت خرید عمده آجر سفال تیغه ای در بازار به صورت مستقیم می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مرکز ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را کسب کنید. تمامی محصولات موجود در مرکز ما از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و تمامی تلاشمان این است که محصولی مرغوب و قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

خرید عمده آجر سفال تیغه ای در بازار

منظور از آجر سفال تیغه ای چیست؟

منظور از آجر سفال تیغه ای چیست؟ آجر سفال از خاک رس و خاک سفال تولید شده است و بخش از مصالح ساختمانی می باشد که برای دیوار چینی از قدیم استفاده می شود. آجر سفال معمولاً به صورت تیغه دار و سوراخ دار تولید می شود آجر سفال تیغه ای نوعی از آجر می باشد که باعث طول عمر بیشتر دیوار می شود.
این مواد کاملا با محیط زیست سازگاری دارد و سمی نیست و همچنین  قابل بازیافت می باشد و از این رو آلودگی برای محیط زیست ندارد. منظور از آجر سفال تیغه ای این است که، تیغه ها ساختار مشبکی دارند که هوا را بین خود جای می دهد و وجود هوا باعث می‌شود که تیغه ها عایق خوبی در برابر صدا، سرما و گرما باشند و مصرف انرژی را در خانه کاهش می‌یابد.
امروزه مصرف آجر سفالی در کشور افزایش یافته است و طراحی این اتفاق های سفالی تا حد زیادی وزن ساختمان را کاهش می یابد و استحکام آن را بالا می‌برد یکی از مشکلاتی که در ساختمان وجود دارد این است که رطوبت به داخل ساختمان نفوذ می‌کند و باعث ترک خوردن و آسیب دیدن مصالح می‌شود.
آجر های سفالی به دلیل جذب آب کم مقاومت و استحکام بیشتری به ساختمان می‌دهد و برای مناطق مرطوب و شرجی بسیار مناسب می باشد.
به دلیل وجود شیار ها در آجر سفال های تیغه های حمل و نقل راحت‌تری دارند و برای ساختمان های چند طبقه بسیار مناسب می باشد و همچنین بنایی با آن نیز راحت تر است.
آجر سفال رنگی یکی از انواع آجرهای تیغه ای می باشد که مصرف آن در کشور رو به افزایش است این آجر با توجه به قیمت مناسبی که دارد، مصرف بیشتری نیز دارد.

عرضه آجر سفال تیغه ای در سراسر کشور

عرضه آجر سفال تیغه ای در سراسر کشور بازار آجر سفال در کشور با توجه به مصرف بالای آن و جایگزین کردن این محصول به جای مصالح دیگر از رونق بسیار بالایی برخوردار است. عرضه آجر سفال تیغه ای در سراسر کشور از این مرکز به صورت مستقیم انجام می شود.
وب سایت اینترنتی زیر و همین منظور ایجاد شده است و شما می توانید با خیالی آسوده در منزل خرید خود را بدون اتلاف وقت و صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی انجام دهید. همچنین می توانید بدون محدودیت انواع مختلف آجر را مشاهده کرده و طبق نیاز خود و نوع ساخت و ساز آن را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما