بازار فروش آجر سفال دوجداره

بازار فروش آجر سفال دوجداره با توجه به میزان بالای مصرف معماران و ساختمان سازان از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. از این رو تولید این محصول به صورت انبوه بوده و خریداران می‌توانند با قیمت مناسب تری آجر را به صورت عمده خریداری نمایند.

جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت محصول می توانید و تا پایان مطلب با ما همراه باشید

بازار فروش آجر سفال دوجداره

اطلاعات فنی درباره آجر سفال دوجداره 20

اطلاعات فنی درباره آجر سفال دوجداره 20 آجر سفال از جمله مصالح ساختمانی می باشد که از دیرباز مورد استفاده مردم قرار می گرفته است. این محصول از خاک رس و سفال تهیه شده است که در انواع مختلفی تولید می شود و به دلیل سبک بودن و میزان جذب آب کمتر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و ساختمان را در برابر رطوبت و حرارت و سر و صدا عایق می کند.
آجر سفال دوجداره های 20 از تقاضای بیشتری برخوردار است زیرا وزن سبکی دارد و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد این آجر در انواع مختلف تیغه ای، دیواری و… تولید می شود.
در واقع ابعاد واقعی این آجر 19 در 19 می باشد. و دارای دو قطعه فوم با ضخامت 2 سانتی متر می باشد. شکل ظاهری خوب سفال و همچنین دارای دو قسمت بودن این محصول را از ضریب حرارت و صوت  بالایی برخوردار کرده است.
این محصول در کارخانه های ممتاز تولید شده و عمدتاً برای  دیوارهای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود و به دلیل قطر بیشتری که دارند کاربرد کمتری در ساخت فضای داخلی مثل اتاق ها، سرویس بهداشتی و آشپزخانه دارد. وزن این آجر 4 کیلوگرم می‌باشد و درجه کیفی آن درجه یک می باشد.
آجر های دوجداره با ابعاد 20  بهترین گزینه برای ساخت ساختمان می باشد زیرا دیوار از مقاومت بیشتری برخوردار است و آن را در برابر حرارت، ضربه، سر و صدا مقاوم می‌کند. همچنین آجر از نصب آسان تری برخوردار می باشد و ملات کمتری استفاده می‌کند از این رو در کاهش هزینه های اضافی نقش دارد.
معمولاً با توجه به درجه کیفیت بالای این محصول در هنگام خرید این نوع ترک خوردگی و جوش روی آن مشاهده نمی‌کنید و رنگ آن کاملاً زرد است این مشخصات ذکر شده نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد.که ازاهمیت بسزائی برخوردار می باشد.

قیمت عمده آجر سفال دوجداره در تهران

قیمت عمده آجر سفال دوجداره در تهران قیمت عمده آجر سفال 20 دوجداره در تهران به عواملی همچون نوع آجر، کیفیت آجر، نوع خرید، هزینه‌های حمل و نقل بستگی دارد.

اگر می‌خواهید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید می توانید از طریق شماره های ثبت شده در پایین صفحه با مشاوران و فروش ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را جهت خرید کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما