قیمت روز آجر سفال زرد رنگ در بازار

قیمت روز آجر سفال در بازار بر حسب کیفیت،روش تولید، مواد استفاده شده، محل استفاده، شکل و کاربرد آن متفاوت می باشد. از این نوع آجر در ساخت و ساز کارهای ساختمانی استفاده می شود. انواع این آجر ها بر اساس کیفیت به سه درجه تقسیم می شوند. باید ببینیم این نوع آجر ها را در کجای ساختمان می خواهیم به کار ببریم و بر حسب نوع استفاده به دو دسته آجر تو کار و آجر نما تقسیم می گردد.

قیمت روز آجر سفال زرد رنگ در بازار

خرید آجر سفال زرد رنگ به صورت مستقیم در بازار

خرید آجر سفال زرد رنگ به صورت مستقیم در بازارهر گونه آجر از لحاظ جنس به دو دسته تقسیم می شود:

  • آجر فشاری
  • آجر ماشینی

علت زرد رنگ بودن این آجر ها، مربوط به روش های چیدن آجر در کوره و نحوه آتش دادن به آن ها است. برای تهیه مواد اولیه و مراحل خشت زنی به این آجر ها، دقت و هزینه بیشتری به عمل می آید.

مراحل پخت آجر سفال زرد رنگ به شرح زیر است:

  • تهیه خاک رس
  • شکل دادن دادن خاک
  • ساخت گل
  • قالب گیری

برای خرید آجر سفال هم می توان به روش حضوری از مراکز موجود در شهر های مختلف اقدام کرد و هم از طریق سایت های اینترنتی خرید کرد. مراکز و نمایندگی هایی مانند آجر سفال اصفهان هستند که صادر کننده آجر سفال در کشورمان به حساب می آیند.

فروش آجر سفال زرد و آجر نسوز توسط این مراکز و نمایندگی ها انجام می شود اما بهترین روش، روش خرید حضوری است که می توانیم پس از مشاوره با کارشناسان به صورت مستقیم از بازار اقدام به خرید کنیم.

افزایش فروش آجر سفال در رنگ بندی های مختلف

در کار ساختمان سازی و ایجاد شکل و نمایی زیبا در نمای خارجی ساختمان از شکل ها، طرح ها و رنگ بندی های مختلف آجر سفال استفاده میشود. به دلیل حجم بالای ساختمان سازی هایی که  امروزه شاهد آن در سطح کشور هستیم، از آجر سفال های متعدد و با رنگ بندی های مختلف استفاده می شود.

خرید آجر سفال به صورت عمده در سطح هر شهر و هر نمایندگی ای انجام می شود و در طرح ها و رنگ های مختلف برای ساختمان سازی، ایجاد جلوه و نما دادن به ساختمان استفاده می شوند.

بهتر است برای خرید آجر سفال به سراغ صادر کننده آجر سفال برویم چرا که انواع گوناگون و مختلفی از آجر سفال را در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رسانند و امروزه به دلیل این حجم وسیع ساختمان سازی ها، فروش آجر سفال های متنوع افزایش پیدا کرده است.

کارخانجات و شرکت های بسیار زیادی هستند که در تمام شهرها، فروش آجر سفال زرد را انجام می دهند ولی خرید اینترنتی به قیمت عمده و مناسب هم از دیگر راه های تهیه آن است.

صادر کننده آجر سفال با قیمت مناسب

صادر کننده آجر سفال با قیمت مناسبدر تمام شهر ها، مراکز و گروه های مهندسی و نمایندگی هایی هستند که هم صادر کننده آجر سفال هستند هم با قیمت مناسب آن را به فروش می رسانند. برای جستجوی این شرکت ها از اینترنت هم میتوان کمک گرفت.

مثلا گروه مهندسی پلاس در شهر تهران، از نمایندگی هایی است که کار صادرات و فروش آجر سفال زرد با قیمت مناسب مشغول هستند. همچنین به غیر از این شرکت، شرکت های مختلف دیگری در زمینه صادرات با قیمت مناسب مشغول هستند.

اکثر آجر های سفال در شهر اصفهان تولید می شوند و هر شرکتی سایت مخصوص به خود، برای فروش محصولات خود را دارد. مثلا کارخانه آجر نمای امیری یکی دیگر از این شرکت ها است که بسیار در زمینه فروش و صادرات آجر سفال با قیمت خوب و مناسب توانسته است بسیار موفق باشد.

به غیر از این کارخانه ها و شرکت هایی که اشاره شد، شرکت های بسیار دیگری نیز وجود دارند که کار خرید آجر سفال را آسان کرده اند. سایت های اینترنتی برای این خرید کار ما را بسیار آسان کرده است و دیگر نیازی به خرید حضوری نیست.

لذا صادر کنندگان آجر سفال، اکثرا آجر سفال را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. از این رو خرید از این صادر کنندگان بسیار مقرون به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما