نرخ توزیع بلوک سقفی کرمان در سال جدید

بلوک سقفی کرمان و آجر فشاری که در انواع مختلف تولید می شود، امروزه در سراسر کشور توزیع شده تا خریداران راحت تر بتوانند آن چه را که می خواهند تهیه نمایند. در خصوص نرخ توزیع این بلوک ها باید بدانید طبیعتا در سال جدید، قیمت این بلوک ها نیز به روز شده است و به طور کلی با توجه به شرایط بازار قیمت گذاری می شود. همچنین بدون شک انواع مختلف این بلوک ها قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

نرخ توزیع بلوک سقفی کرمان در سال جدید

معرفی انواع بلوک سقفی کرمان

معرفی انواع بلوک سقفی کرمان

یکی از پرمصرف‌ ترین مصالح در صنعت ساختمان سازی، بلوک ها بوده که در حال حاضر در انواع مختلفی تولید می شود. این متریال که در اقسام مختلفی وجود دارد طبیعتاً شرایطی را به وجود آورده تا افراد بتوانند با توجه به نوع ساختمانی که قرار است درست کنند گونه ای خاص از این بلوک ها را انتخاب نمایند.

در این بین می‌ توان گفت بلوک سقفی بتنی و سفالی بیشترین کاربرد را دارد. همچنین در خصوص دیگر انواع بلوک سبک تولید شده در کرمان و دیگر شهرهای کشور باید بدانید وهمچنین امروزه بلوک های به نام فوم سقفی وارد بازار شده اند که کاربرد زیادی در سقف های تیرچه بلوک دارد.
این بلوک ها بسیار سبک بوده از این رو منجر به سبک شدن سقف سازه نیز می شود. با این حال این بلوک سقفی سبک استفاده‌ های زیادی داشته و باید بدانید قابل استفاده با انواع تیرچه، کرومیت و… می باشد. از طرفی به دلیل این که عایق حرارتی و برودتی است گزینه ای بی نظیر به شمار می رود.

همچنین در خصوص مزایای استفاده از بلوک های سفالی سقفی نیز باید بدانید این بلوک ها ابعاد یکسان داشته و دارای کیفیت مناسبی است و در برابر آتش نیز مقاوم می باشد و از طرفی قیمت مناسب آن دیگر امری است که موجب شده این نوع بلوک، بسیار مورد استفاده قرار گیرد.
بلوک های سیمانی نیز در انواع مختلفی چون بلوک پوکه ای و بلوک شن و ماسه تولید می شود که در اینجا نوع پوکه ای آن سبک تر بوده و عایق مناسب تری به شمار می رود.

توزیع مستقیم بلوک سقفی از کارخانه کرمان

توزیع مستقیم بلوک سقفی از کارخانه کرمان حال با توجه به آنچه بیان شد هنگامی که شما نوع بلوک سقفی و آجر پازلی مناسب را انتخاب کردید می توانید به شرکت توزیع مستقیم این بلوک مراجعه کرده و به راحتی از کارخانه کرمان، بهترین نوع بلوک را تهیه نمایید.

نرخ بلوک سقفی کرمان در سال جدید :

نرخ قیمت بلوک سقفی کرمان در سال جدید فعلا براساس سال قبل می باشد مثلا بلوک سقفی با ابعاد 20*20*40 با قیمت هرعدد 8000ت  می باشد که این قیمت وکیفیفت محصول است

توجه داشته باشید نرخ بلوک سقفی طبیعتاً در این روش خرید، کاملا مقرون به صرفه خواهد بود در حالی که کیفیت آن در حد کاملا مطلوبی قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما