قیمت ویژه بلوک سقفی نسوز ساختمانی

مصالح ساختمانی دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام دارای کاربردهای متفاوتی بوده و برای بخش ‌های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از انواع این مصالح، بلوک سقفی می‌باشد که دارای انواع مختلفی است، از جمله بهترین بلوک های سقفی می توان به نوع نسوز آن اشاره کرد که توانسته جایگاه خوبی در صنعت ساخت ‌و ساز باز کند، بلوک سقفی نسوز ساختمانی را می توانید با قیمتی ویژه از این سایت تهیه نمایید.

قیمت ویژه بلوک سقفی نسوز ساختمانی

بلوک سقفی نسوز استاندارد

بلوک سقفی نسوز استاندارد

در گذشته برای سقف ساختمان‌ ها از مصالح مختلفی مانند آجر سفال، بلوک معمولی، یونولیت و… استفاده می ‌کردند که هنوز هم مرسوم بوده و در بسیاری از ساختمان ‌ها از این مصالح استفاده می ‌گردد.

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ساختمان سازی انواع بلوک‌ های خاصی تولید و وارد بازار شده ‌اند که توانسته‌اند جایگاه خوبی در صنعت ساختمان ‌سازی از آنِ خود کنند و بتوانند به ‌عنوان یکی از پرکاربرد ترین مصالح برای ساخت سقف مورد استفاده قرار گیرند.

بلوک سقفی نسوز که از انواع جدید این محصولات می باشد به‌ صورت استاندارد تولید شده و دارای ابعاد، اندازه‌، ضخامت، کیفیت و میزان مواد اولیه استانداردی می باشند.

بلوک ‌های سقفی نسوز استاندارد بر اساس استاندارد معتبر بین‌ المللی ساخته می ‌شوند و شامل 3 گروه تیپ A و تیپ B و تیپ D می باشند که هرکدام دارای استاندارد مشخصی بوده و از مواد اولیه‌ ای که در تولید این نوع بلوک ‌ها استفاده می شود طبق این استاندارد استفاده می گردد.

بلوک سقفی ساختمانی نسوزی که بر اساس استاندارد تولید شود دارای مزایای زیادی است که در این قسمت به مزایای این نوع بلوک ‌ها اشاره می‌کنیم.

  • این نوع بلوک ‌ها با توجه به اینکه از بهترین مواد اولیه و طبق استاندارد تولید شده‌ اند به صورت قابل غیر قابل اشتعال می ‌باشند و خطر آتش سوزی ساختمان را به حداقل می ‌رسانند.
  • این محصول به عنوان نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می ‌شوند.
  • استفاده از بلوک ‌های مذکور باعث صرفه ‌جویی در زمان اجرا و هزینه می ‌شوند.
  • در برابر زلزله مقاوم هستند.
  • نیازی به شمع بندی ندارند.
  • در مصرف بتن و آهن آلات صرفه‌ جویی می‌ کنند.

صادرات بلوک سقفی نسوز به سایر کشورها

صادرات بلوک سقفی نسوز به سایر کشورها صادرات بلوک و آجر نسوز به سایر کشورها این امکان را فراهم آورده است تا تولید کنندگان داخلی با تولیدات انبوه خود علاوه‌ بر اینکه باعث درخشش نام آنها در بازارهای خارجی می شوند، می توانند به افزایش تولید این محصول در کشور کمک کرده و باعث رشد اقتصادی کشور نیز گردند.

کشور های زیادی وجود دارند که توان تولید بلوک سقفی نسوز را دارا نمی ‌باشند و متقاضی وارد کردن این محصولات به کشور خود می باشند، از این‌رو صادرات این محصولات به کشور های متقاضی راهی برای تامین بازارهای خارجی می ‌باشد.

مجموعه فروش ما مفتخر به عرضه و صادرات بلوک سقفی نسوز به کشورهای مختلف می باشد و همچنین با ارائه محصولات با کیفیت توانسته سهمی در بازارهای خارجی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما