قیمت سفال 7 سانت قرمز در بازار

یکی از مصالح رایج ساختمان سازی که امروزه در معرض کاربرد گسترده قرار گرفته، تیغه سفال می باشد که نوعی آجر به حساب آمده و در ابعاد و رنگ های مختلف موجود است، مانند سفال 7 سانت قرمز که به منظور ساخت و تشکیل تیغه دیوار مورد استفاده واقع شده و دیوارهایی مستحکم و ناگسستنی را ایجاد می نماید. اکنون اگر تصمیم به تهیه سفال 7 سانت گرفته اید، باید بگوییم که قیمت سفال قرمز 7 سانتی با توجه به میزان کیفیت محصول، برآورد و اعلام خواهد شد.

قیمت سفال 7 سانت قرمز در بازار

آشنایی با سفال 7 سانت قرمز

آشنایی با سفال 7 سانت قرمز سفال یا همان تیغه سفال، عضوی از خانواده آجر بوده و می توان آن را از پرکاربردترین مصالح موجود معرفی کرد که در صنعت ساخت و ساز، مورد توجه گسترده قرار گرفته است.
لازم است بدانید که این محصول که نقش پررنگی را در ایجاد بناهای مختلف ایفا می کند، نام های مختلفی را به خود اختصاص داده که از آن جمله می توان به «آجر سفال دیواری»، «آجر تیغه ای»، «سفال بلوکی»، «تیغه دیواری» و … اشاره کرد.

اما گفتیم که یکی از انواع این محصول، سفال 7 سانت قرمز می باشد که از مقاومت بسیار خوبی در برابر آتش و حرارت برخوردار بوده و بی جهت نیست که از این حد از اهمیت برخوردار گشته است، در ادامه موارد بیشتری را جهت آشنایی با محصول فوق ارائه خواهیم داد:

  1. سفال 7 سانت معمولاً به منظور جداسازی دیواره های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. به طور معمول دارای سه تا چهار سوراخ در کناره های خود می باشد که می توان هر تعداد سوراخ دیگری را هم در آن ایجاد کرد.
  3. با گریدهای کیفی مختلف همراه می باشد که بهترین نوع آن سفال درجه 1 است.
  4. دارای ضخامت بسیار مناسب یعنی همان ضخامت 7 سانت می باشد.
  5. ابعاد دقیق آن 20*20*7 سانت بوده و در ساخت انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و … استفاده می گردد.
  6. منجر به ایجاد دیوارهای نازک و نه چندان ضخیم شده و دکوراسیون نهایی زیبایی را رقم خواهد زد.

قیمت نهایی سفال 7 سانت

قیمت نهایی سفال 7 سانت سفال 7 سانت به دلیل اینکه دچار هیچ یک از آثار و علائم منفی مانند شوره زدگی نخواهد شد، لذا عنوان ممتازترین و مرغوب تربن مصالح ساختمانی را به خود اختصاص داده و کاربرد گسترده ای را نیز پیدا کرده است.
اما اگر به دنبال سفارش عمده محصول مورد نظر بوده و قیمت نهایی سفال 7 سانت مد نظرتان می باشد، لازم است بدانید که این نوع سفال اگر دارای هیچ خراشی نبوده و همینطور هر چقدر که میزان جذب آب کمتری را به همراه داشته باشد، لذا از قیمت بیشتری برخوردار بوده و این موضوع با توجه به کیفیت ویژه‌ی محصول، طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما