قیمت تیغه دیواری گرگان از کارخانه 

تیغه دیواری گرگان زمانی که به صورت مستقیم از کارخانه خریداری می‌ شود، از قیمت مناسب‌ تری برخوردار است؛ این بلوک ها کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی دارند.

تیغه دیواری گرگان چیست

امروزه بسیاری از مهندسان و معماران ساختمان در انواع پروژه‌ ها از مصالحی استفاده می‌ کنند که از بالاترین کیفیت برخوردارند. استفاده از تیغه دیواری گرگان در ساخت یک پروژه موجب افزایش طول عمر آن می‌ شود. بلوک های تیغه‌ ای جز مصالح ساختمانی هستند که به منظور افزایش کیفیت و دوام ساختمان تولید و روانه بازار مصرف شده‌ اند. یکی از مهمترین عملیاتی که در صنعت ساختمان سازی صورت می‌ پذیرد، تیغه چینی است. تیغه چینی با استفاده از بهترین بلوک‌ های موجود در بازار انجام می‌ گیرد که موجب ایجاد فضایی زیبا می‌ شود.

تیغه دیواری گرگان از لحاظ اندازه بزرگتر از آجر است. این بلوک‌ های سفالی به صورت قالب‌ های حفره داری ساخته شده‌ اند و برای استفاده به ملات کمتری نیاز دارند. بلوک‌ های سفالی مخصوص تیغه چینی دیوار نسبت به آجرها از وزن کمتری برخوردارند و به دلیل اجرای سریع‌ تر، محبوبیت زیادی در بازار به خود اختصاص داده‌ اند. حفره‌ هایی که در تیغه دیواری گرگان وجود دارند، آن ها را به عایق صوتی و حرارتی تبدیل می‌ کنند و قابلیت استفاده در انواع پروژه‌ های ساختمانی را دارند.

تیغه دیواری گرگان با استفاده از مواد غیر سمی تهیه و تولید شده است. این محصولات کاملاً با محیط زیست سازگار هستند و دوستداران محیط زیست می‌ توانند با خیالی آسوده از این مصالح ساختمانی استفاده نمایند. متریال و مواد اولیه‌ ای که برای تهیه و تولید این بلوک‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد، خاک رس است. این خاک به سلامت انسان آسیبی وارد نمی‌ کند و به دلیل برخورداری از قابلیت بازیافت، هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نخواهد کرد.

تیغه دیواری گرگان چیست

 

انواع تیغه دیواری کدامند

تیغه دیواری گرگان دارای انواع گوناگونی بوده و این محصولات در ابعاد و اوزان مختلفی تهیه و تولید می‌ شوند. انواع تیغه دیواری جز مصالح سبک هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی‌ های خاص خریدار را مجاب به خرید می‌ کنند. وجود تخلخل‌ های خاص بر روی سطح بلوک موجب کاهش وزن آن گردیده و شیارهایی بر روی آن وجود دارند، حمل و نقل مصالح را آسان‌تر می‌ کنند.

  • تیغه دیواری ۱۵ سانتی درجه یک

تیغه دیواری گرگان دارای طول ۱۵ سانتی‌ متر و وزن ۳ کیلوگرم می‌ باشد. این تیغه‌ ها به دلیل برخورداری از ضخامت بالا نسبت به دیگر آجرهای سفال عایق بهتری محسوب می‌ شوند؛ در نتیجه بهترین انتخاب برای انواع ساختمان‌ های مسکونی، تجاری و اداری هستند.

  • تیغه دیواری ۱۰ سانتی درجه یک

تیغه دیواری گرگان که طول ۱۰ سانتی‌ متر دارد، با استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک تهیه و تولید شده و ابعاد آن کاملاً استاندارد است. این نوع تیغه‌ های دیواری دارای وزن ۲ کیلوگرم هستند که جابجایی آن نسبت به تیغه‌ های دیواری ۱۵ سانتی راحت‌ تر است.

  • تیغه دیواری ۱۵ سانتی متری با فوم

برخی از تیغه‌های دیواری فوم دار در عرض ۱۵ سانتی‌ متر تولید و روانه بازار مصرف می‌ شوند. بلوک‌ های فوم‌ دار با استفاده از بهترین متریال تولید شده و در برابر گرما و سرما و همچنین صدا از مقاومت بالایی برخوردارند و جز مصالح ساختمانی درجه یک به شمار می‌ روند.

 

تیغه دیواری ۱۵ سانتی متری با فوم

قیمت روز تیغه دیواری گرگان

تیغه دیواری گرگان با قیمت‌ های مختلفی در بازار به فروش می‌ رسد که قیمت آن به عوامل مختلفی وابسته است. در نتیجه به طور دقیق نمی‌ توان قیمت خاصی را برای این محصول بیان نمود. مهمترین فاکتوری که در تعیین قیمت تیغه دیواری گرگان موثر است، مرغوبیت مواد اولیه‌ ای است که برای آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مواد اولیه مرغوب موجب افزایش کیفیت این محصول می‌ شوند. نوع درجه یک تیغه‌ های دیواری از مقاومت و دوام بالایی برخوردارند.

از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت تیغه دیواری گرگان می‌ توان به هزینه‌ های تولید اشاره نمود. زمانی که شرکت‌ های تولید کننده از جدیدترین تکنولوژی برای تولید این محصولات استفاده می‌ کنند، قطعاً کیفیت نهایی محصول افزایش پیدا می‌ کند. افزایش کیفیت آن منجر به افزایش نرخ نهایی این نوع مصالح ساختمانی می‌ گردد. امروزه انواع بلوک‌ های سفالی به صورت کاملاً استاندارد طراحی و تولید می‌ شوند به همین علت مورد توجه بسیاری از افرادی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت می‌ کنند، قرار گرفته‌ اند.

فروشگاه ما علاوه بر فعالیت به صورت حضوری در بستر اینترنت اقدام به عرضه و فروش محصولاتی با کیفیت می‌ کند. امروزه افراد زیادی به دلیل دارا بودن مشغله زیاد، زمان کافی برای خرید حضوری محصولات ندارند و ترجیح می‌ دهند به صورت اینترنتی خریدشان را انجام دهند. ما در این فروشگاه شرایطی را برایتان ایجاد کرده ایم تا شما قادر به خرید محصولات مورد نیازتان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن باشید و هزینه کمتری را برای خرید این محصول متحمل شوید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما