مراکز معتبر فروش عمده ای تیغه دیواری

یکی از مهمترین مصالح ساختمان سازی که در تمامی دوران مورد استفاده معماران قرار میگرد تیغه دیواری می باشد.و روز به روز پیشرفته تر می شود.نوعی سفال است که از خاک رس و افزودنی های دیگر ساخته قالب گرفته می شود و بعد از رفتن به درون کوره در دمای 900 درجه آماده می شود.امروزه با وجود ساخت و سازهای طبقاتی روز افزون و با در نظر گرفتن مبحث عایق بندی میتوان گفت استفاده از تیغه دیواری خوب  مصرف زیادی دارد.در ساختمان سازی برای سفت کاری و دیوار چینی در دو رنگ زرد و قرمز و با دو کیفیت درجه یک و درجه دو تولید و مراکز و دفاتر فروش تیغه دیواری عمده ای بسیاری اقدام  به فروش این نوع تیغه ها در ابعاد 15 سانتی.10 سانتی تولید می کنند.

مراکز معتبر فروش عمده ای تیغه دیواری

نحوه تشخیص تیغه دیواری خوب

نحوه تشخیص تیغه دیواری خوب

در هنگام خرید تیغه دیواری باید به چند مورد دقت شود .رنگ یکی از شاخص ها در خرید و استفاده از تیغه های دیواری می باشد که باید مورد نظر قرار گیرد .سطح تیغه ها باید صاف بدون ترک خوردگی و آلونک باشد زیرا در هنگام نصب علاوه بر ناهماهنگی با سایر تیغه ها  و امکان شکستگی باعث اتلاف انرژی نیز می گردد.

ابعاد تیغه دیواری نکته مهمی در خرید این محصول می باشد باید قیل خرید با معمار خود مشورت کرده و بعد از متراژ ساختمان و تخمین میزان مصرف و محاسبه تعداد تیغه ها برای خرید اقدام کنید. مهمترین شاخصه بعد از کیفیت قیمت آن است که به این موارد بستگی دارد:

کیفیت محصول.کارخانه تولیدی.میزان خرید .نحوه خرید و غیره.

اکثر خریداران به دنبال کیفیت و قیمت مناسب می باشد .با وجود بازار رقابتی و تولید در کارخانجات مختلف در کشور به راحتی میتوان در کمترین زمان ممکن شرکت و یا دفتر فروش پخش کننده انواع تیغه را یافت.امروزه با پیشرفت تکنولوژی  حتی نیازی به مراجعه حضوری برای خرید نیست و می توان با رفتن به سایت های مختلف و البته ثابت شده در مرغوبیت فروش محصول.مصالح خود را تهیه نمایید.

ابعاد مختلف تیغه دیواری موجود در بازار

ابعاد مختلف تیغه دیواری موجود در بازار

سفالهای تیغه در ابعاد مختلفی ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند و نکته جالبتر اینکه در نقاط مختلف کشور نام های همچون بلوک تیغه سفالی.آجر تیغه ای.بلوک سفال.سفال دیواری و غیره نام برده می شود.

تیغه های دیواری در ابعاد گوناگونی تولید می شوند ولی پر مصرف ترین سایز های این تیغه ها10×20×20و 15×20×20و13×20×20 میباشد .قابل ذکر است که ابعاد تیغه بنا بر مقدار و متراژ توسط معمار تعیین می شود .تیغه های خوب باید هنگام برخورد به یکدیگر صدای زنگ که دلیل بر توپری انهاست را بدهند. البته تا جای ممکنه خاصیت عدم جذب آب را داشته باشند.

تیغه سفال 15 سانتی متری با وزنی معادل 3 کیلوگرم  برای دیوار چینی بین اتاق ها و دیوارهای دورتادور بخاطر عایق بودن گزینه مناسبی است. ابعاد واقعی این تیغه ها 19×19×13.5 می باشد.

تیغه سفال 10 سانتی متری با وزنی حدودا 2 کیلوگرم عایق مناسبی است و تفاوت چندانی با تیغه 15 سانتی ندارد.دارای 5-6 حفره و ابعاد واقعی آن 8×18×19 می باشد.

تیغه 7 سانتی متری  این محصول را برای محل های داری قطر کم استفاده می کنند مانند انباری ها .دیوارهای آسانسور و غیره.دارای 3یا 4حفره ستونی می باشد.

نحوه برآورد و محاسبه مقدار تیغه ها به ابعاد انها بستگی دارد ولی در بیشتر مواقع به این شکل محاسبه می شود

حجم دیوار = ضخامت دیوار×طول دیوار×ارتفاع دیوار

حجم آجر = حجم دیوار ×0/8

پخش کننده انواع تیغه دیواری

پخش کننده انواع تیغه دیواری

با توجه به گسترش ساخت و ساز های آپارتمانی در کشور و بطور کل صنعت ساختمان سازی  میتوان نتیجه گرفت که عوامل

پخش کننده انواع تیغه دیواری نیز در کشور بسیار زیاد می باشند. با تولید انبوه کارخانجات کشور علاوه بر مصرف داخلی برای فروش به کشورهای همسایه نیز اقدام کرده و همین مورد سبب بازاری بسیار رقابتی از لحاظ کیفیت و قیمت در کشور شده است.برای خرید این محصول میتوان از طرق مختلف اقدام کرد و برای به صرفه درآمدن هر چه تمام تر باید از مراکزی که

فروش تیغه دیواری عمده ای  را دایر کرده اند خریداری شود زیرا این مراکز محصول خود را مستقیم از کارخانه به فروش می رسانند بنابر این کیفیت و قیمت را جزئی از اصول کار خویش قرار داده اند

این مراکز را میتوان با جستجویی کوتاه در شبکه اینترنت یافت و از بابت اصالت و کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما