فروش بلوک سیمانی ته باز و بسته به صورت مستقیم

مراکز فروش بلوک سیمانی ته باز و بسته به صورت مستقیم این محصولات را از کارخانه های تولیدکننده خریداری نموده و با قیمت درب کارخانه، به مشتریان عرضه می‌ کنند.

شناخت انواع بلوک سیمانی ته باز و بسته

قطعاً شما نیز با نام بلوک سیمانی ته باز و یا ته بسته آشنا هستید. اما لازم است بدانید که ساختار و شکل ظاهری این نوع بلوک‌ ها، اهمیت بسیاری در کاربرد آنها خواهد داشت. انواع بلوک‌ های سیمانی بر حسب استانداردهای تعیین شده تولید می‌ شوند و شکل و قالب آنها نیز کاملاً استاندارد است. به طور کلی بلوک‌ ها به دو گروه سبک و سنگین طبقه‌ بندی می‌ گردند. هر دو مدل از این بلوک‌ ها در قالب‌ ها و ابعاد مختلف تولید می‌ شوند. اما برخی ته باز و برخی ته بسته هستند و هر کدام، کاربرد خاص به خود را دارند.

بلوک سیمانی ته باز نوعی بلوک از جنس سیمان است که دو طرف آن کاملاً باز بوده و فضای بین دیواره های این بلوک توخالی است. اما قسمت انتهایی بلوک ته بسته یا ته پر، با سیمان بسته شده است و بر روی ساختار این نوع بلوک سوراخ‌ های متعددی وجود دارد. هر دو مدل از این بلوک‌ های سیمانی، با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته می‌ شوند و از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار گرفته اند.

بلوک سیمانی ته باز و بسته از لحاظ نوع کاربرد، روش تولید، شکل ظاهری و ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند. از بلوک‌ های ته بسته، برای فضاهایی مثل موتورخانه یا آسانسور استفاده می‌ کنند؛ زیرا این نوع بلوک‌ ها هوا را درون خود حبس می‌ نمایند و همین امر باعث می‌ شود که عایق‌ بندی مناسبی را ایجاد کنند. اما از بلوک‌ های ته باز، می‌ توان برای دیوارچینی فضای بیرون از ساختمان استفاده نمود.

شناخت انواع بلوک سیمانی ته باز و بسته

 

کاربرد بلوک سیمانی ته باز و بسته در صنعت ساختمان سازی

امروزه انواع بلوک سیمانی ته باز و بسته به سبب ویژگی‌ های خاصی که دارند، جزء پرکاربردترین مصالح ساختمانی شناخته می‌ شوند. این دو مدل از بلوک های سیمانی در دو نوع سنگین و سبک تولید می‌ شوند. از این نوع محصولات برای تیغه چینی و دیوارکشی ساختمان‌ ها استفاده می‌ کنند. البته شرایط محیطی، در تصمیم گیری برای انتخاب بلوک‌ های سیمانی نقش مهمی دارد. در بیشتر مواقع از بلوک‌ های سبک ته بسته، در ساختمان سازی استفاده می‌ نمایند. این نوع بلوک‌ ها برای دیوارچینی بین واحدها گزینه ای عالی هستند.

بلوک‌ سیمانی ته باز نیز به خاطر دارا بودن وزن کم، در دیوارهای  غیرباربر و همچنین سقف‌ های ساختمان به کار برده می‌ شود. از بلوک‌ های سیمانی سنگین ته باز، بیشتر در مناطق بادخیز و برای دیوارچینی باغ‌ ها استفاده می‌ شود. در مناطق بادخیز برای اینکه بتوانند مقاومت دیوار را بیشتر نمایند، درون این نوع بلوک‌ های ته باز را از ملات پر می‌ کنند. این امر سبب سنگین‌ تر شدن دیوار می‌ گردد و از آن در مقابل ریزش جلوگیری می‌ کند. این نوع محصولات برای دیوارچینی درون چاه نیز کاربرد دارند.

کاربرد بلوک سیمانی ته باز و بسته در صنعت ساختمان سازی

 

فروش عمده بلوک سیمانی ته باز و بسته

یکی از مهمترین مصالح ساختمانی که امروزه در صنعت ساختمان سازی کاربردهای بسیاری دارد، بلوک سیمانی است. مصرف بالای بلوک های سیمانی ته باز و بسته در این صنعت موجب شده تا این محصول، به شکل گسترده در بسیاری از کارخانه‌ های تولید مصالح ساختمانی در اندازه‌ ها و کاربردهای مختلف تولید شود. ویژگی‌ های مانند استحکام و دوام بالا، مقاومت در مقابل تغییرات دما و مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی سبب شده است تا این محصول یک انتخاب مناسب به هنگام دیوارچینی باشد.

از اصلی‌ ترین مزایای استفاده از این بلوک‌ ها در هنگام ساخت و ساز، باید به در دسترس بودن آنها و اجرای ساده این محصولات اشاره داشت. همچنین این نوع بلوک‌ ها در مقابل رطوبت دوام بالایی دارند. در هنگام حمل و نقل و یا دیوارچینی، ضایعات آنها بسیار محدود و کم است. مزایای بی‌ نظیر این بلوک‌ ها باعث شده تا اغلب افرادی که در زمینه ساختمان سازی مشغول به فعالیت هستند، بلوک سیمانی را به صورت عمده خریداری کنند. البته بیشتر این افراد به دنبال مراکزی هستند تا بتوانند با خرید کلی این محصولات، هزینه ‌های خرید خود را کاهش دهند.

مجموعه فروش ما نیز تمامی سعی خود را به کار برده است تا بتواند بلوک سیمانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه نماید. لازم به ذکر است بدانید که تمام بلوک‌ های سیمانی که جهت فروش در مجموعه ما موجود هستند، قبل از ارائه به مشتریان توسط کارشناسان در این حوزه تحت بررسی قرار می‌ گیرند تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل شود. در واقع هدف ما، ارائه این نوع محصولات با بهترین کیفیت به شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و خرید آنها، کافیست با واحد مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود در این زمینه را مطرح کنید. مشاورین ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه هستند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما