قیمت بلوک سبک پوکه ای در استان کرمان

ازمهمترین عامل درساخت آپارتمان سازی مبحث سبک سازی مطرح می باشد که امروز استفاده از بلوک سبک پوکه ای درساختمان سازی به چشم می خورد که یکی از عوامل این محصول قیمت بلوک سبک پوکه ای می باشد که دراستان کرمان نیز این بلوک سبک تولید می گردد که برای دیوارهای بیرونی وداخلی یعنی جدا کننده مورد استفاده قرارمی گیرد .

این بلوکها به صورت تو پر وتوخالی تولید می گردد ودرابعاد مختلفی تولید می گرددکه این ابعاد مختلف هرکدام برای قسمت های مختلف ساختمان سازی کاربرد دارند .قیمت این بلوک نسبت به مواد استفاده در بلوک ها متفاوت می باشد و نیز ابعاد بلوک نیز ازقیمت متفاوتی نسبت به بلوک های کوچکتر که برای دیوارهای داخل مورد استفاده قرارمیگیرد باهم متفاوت است وهمچنین استفاده از نوع پوکه درتولید بلوک سبک پوکه ای نقش مهمی درتعیین قیمت دارد مثلا قیمت بلوک معدنی نسبت به بلوک پوکه ای لیکا از قیمت کمتری برخوردار می باشد .

قیمت بعضی از بلوکهای لیکا براساس ابعاد به شرح ذیل می باشد :

بلوک لیکا ته پر : ابعاد 10*20*50 = قیمت کارخانه 132000 ریال

بلوک لیکا ته پر :15*20*50 =قیمت کارخانه       162000 ریال

بلوک لیکا ته پر : 50*20*20 قیمت کارخانه    212000    ریال

که بلوک سبک پوکه ای معدنی در مرحله تولیدمی باشد

قیمت بعضی از بلوکهای لیکا براساس ابعاد به شرح ذیل می باشد :

بلوک سبک پوکه ای در استان کرمان

کرمان یکی از تولید کنندگان بلوک سبک پوکه ای می باشد که درشهرکتهای صنعتی اقدام به تولید این نوع بلوک های پوکه ای نموده است که به خاطر استفاده زیاد ازاین نوع بلوک های لذا تمایل تولید کنندگان به این گونه محصولات بیشتر گردیداست وهمچنین باعث تقاضا بیشترشده است از انجای که این بلوک های سبک بوده است واز سرعت بالا وعایق صوتی مناسبی برخوردار می باشند لذا تقاضا محصول افزایش یافته است درضمن این نوع بلوک های سبک پوکه با پوکه معدنی و پوکه صنعتی تولید می گردد که از تفاوت قیمت برخوردار می باشند.

بلوک سبک پوکه ای در استان کرمان

بلوک سبک پوکه ای چیست؟

این بلوک ها ی سبک به عنوان مواد استفاده شده درحدود دو هزار سال پیش که رومی ها مورد استفاده قرارمی دادند به خاطر دوام وپایداری که داشتند که یکی از اثار حفظ شده درروم که ازبلوک های سبک استفاده شده است می توان به پانتئون درروم نام برد که موادتشکیل دهنده ای بلوک های سیمان و اهک هیدراته و پوکه های ریز دانه می توان نام برددرنتیجه دانشمندان به این نتیجه رسیدند که وزن سبک این بلوک ها که از پومش ای یک نوع فوم سبک می باشد یا سنگدانه های سبک می باشد تشکیل شده است .

سنگدانه های سبک درگذشته ار سنگهای سبکی تشکیل شده که افوران اتش فشانها تولید می گردد این سنگ ها  از فوران آتش فشانها به صورت گدازهای بسیار سبک به وجود می اید که قادر است روی اب بالا بیایدوتنها سنگی است که روی سطح اب بالا می ماند که به علت  مواد تشکیل دهند این سنگها ازمقدار فروانی از سیلیس و مقدارکمی منیزینم و آهن تشکیل شده است که این سنگها همان پوکه های صنعتی یا معدنی امروزه می باشند .

مزایا این بلوکها نسبت به بلوک های سیمانی چیست ؟

ازمزایا مهم این نوع بلوک های می توان وزن سبک این بلوک ها نسبت به بلوک های سیمانی برتر دانست زیرا ازوزن کمتری یک وسوم کمتربرخودار می باشند نسبت به بلوک سیمانی که ازمواد اصلی شن وماسه ای وسیمان تشکیل شده اند.

یکی دیگر از مزایا این بلوک ها عایق حرارتی بالا این نوع بلوک های می باشد . وپوکها با توجه به  ضریب هدایت حرارتی پایین ، که دارند این امر باعث می گردد که از اتلاف گرما رادر سازه های حاوی بلوک بتنی از پاینترین حد به کمترین حد ممکن کاهش دهند و وقتیکه بلوکهای سبک ملاتی براساس پوکه ساخته می شود که با اضافه شدن سنگدانه های مختلف که شامل (شن ، سیمان ، ماسه ) به کمترین حد بلوک سبک تبدیل می شوند استفاده کردن از بلوکهای پوکه باعث انتقال دادن حرارت وهمچنین باعث جلوگیری یا به حداقل رساندن میزان رطوبت در یواره های داخلی می گردد استفاده از بلو کهای سبک پوکه ای عایق کاربرد بسیار در سازه های بویژه در ساختمانهای که حررارت از اصل مهمی برخوردار می باشد این نوع بلوک ها این اصل مهم رارعایت می نمایند .

درتیجه : مواد استفاده شده در این بلوک ها دربحث تحقیقات نشان داده است که این بلوکها از مقاومت حرارتی بالاتری نسبت به بتن های استاندارد را دار می باشند. که خوداین امر باعث جلوگیری آتش با سایر فسمتهای ساختمان می گردد وهمچنین این امر حتی در مقابل ارتباط مستقیم با آتش قابل مشاهده می باشد که قابل اشتعال نمی باشد .

بلوک سبک پوکه ای چیست؟

چرا مشتریان علافه دارند ا ز بلوک سبک پوکه ای استفاده نمایند ؟

یکی از دلایل بسیار مهم اینکه مشتریان از این بلوک های پوکه  ای مورد استفاده قرارمیدهند این است که در امر سهولت وآسان بودن در امربرش- چیدمان – حفاری- لبه زدن این محصول می توان مهمترین امر نامبرد.

بلوکهای سبک پوکه ای یامعدنی درابعاد مختلفی تولید می گردد که می توان به ابعاد زیراشاره نمود :

  • بلوک سبک باابعاد 50*20*10
  • بلوک سبک با ابعاد 50*20*15
  • بلوک سبک باابعاد 50*20*20

 

درضمن طول این بلوک ها هم باابعاد 40 سانت وعرض 25 نیز تولید می گردد. از انجا که این شرکت سعی در کسب رضایت شما مشتریان را دارد لذا اقدام به تولید بلوک پوکه معدنی نموده است تا بتواند رضایت شما مشتریان عزیز را جذب نماید در ضمن قادر می باشد که تقاضا شما مشتریان عزیز را درکوهتاترین زمان امکان و با کمترین وبا کیفیت ترین محصول را برای شما مشتریان تولید ونسبت به ارسال سفارش شما اقدام نماید لطفا برای خرید محصول خود با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید یا اینکه درخواست خود راداخل فرم سایت تکمیل تا همکاران ما باشما تماس حاصل فرمایند .

بلوک سبک پوکه ای چیست؟

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما