فروش استثنایی بلوک سقفی سفالی

استفاده از بلوک سقفی سفالی در سقف های تیرچه بلوک به تدریج جایگزین انواع بلوک بتنی و یونولیت شده است. فروش استثنایی بلوک سقفی سفالی با قیمت مناسب در حال حاضر در بازار انجام می‌شود.

میزان آشنایی شما با بلوک سقفی سفالی چقدر است و آیا می دانید که چگونه و از کجا می توان این نوع بلوک را خریداری کرد؟

فروش استثنایی بلوک سقفی سفالی

بلوک سقفی سفالی چیست؟

بلوک سقفی سفالی چیست؟ بلوک های سفالی سقفی یکی از مصالح ساختمانی می باشند که در چند سال اخیر وارد بازار مصالح ساختمانی شده اند و به تدریج جای خود را در این بازار پیدا کرده اند.

این بلوک ها پهنای 40 تا 50 سانتی متر داشته و هر دوی طول و ارتفاع آنها می تواند ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر باشد. تنها کاربرد این بلوک ها استفاده در ساختن انواع سقف های تیرچه بلوک است.

از ویژگی های بارز این نوع بلوک ها داشتن وزن بسیار سبک بوده و به همین خاطر باعث افزایش وزن ساختمان نمی شوند و وزن اضافی کمی را بر سقف تحمیل می کنند.

این بلوک ها نسبت به فوم سقفی بسیار سبک تر هستند. آنها غیرقابل اشتعال بوده و می توان چراغ یا لوسترهای سقفی را به راحتی به آنها متصل کرد. همچنین این بلوک ها می‌توانند رطوبت محیط را به خود جذب کرده و از تخریب تدریجی سقف جلوگیری نمایند.

بلوکهای سقفی سفالی بین دو تیرچه را در سقف به خوبی پوشش داده و همه فضاهای خالی را پر می کنند.

از ویژگی های دیگر این نوع بلوک ها شوره زدگی بسیار کم می باشد و به این ترتیب در دوام و ماندگاری هر چه بیشتر سقف نقش مفیدی را ایفا می کنند.

تولید عمده بلوک سقفی سفالی در اصفهان

تولید عمده بلوک سقفی سفالی در اصفهان

فروشگاه های عرضه انواع مصالح ساختمانی، پیمانکاران ساختمانی همچنین کسانی که به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر همچون عراق و افغانستان مشغول هستند می توانند از بلوک سقفی سفالی برای توسعه کسب و کار و صادرات خود استفاده کنند.تولید عمده تولید بلوک سقفی سفالی در اصفهان می تواند تامین کننده نیاز این افراد و فروشگاه ها باشد.

برای خرید بلوک سقفی سبک می توانید با تولیدکننده این محصول در اصفهان تماس برقرار کنید و ضمن استعلام قیمت روز این نوع بلوک نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

همچنین کسانی که در تعداد بالا اقدام به سفارش این محصول می کنند می توانند با قیمت پایین تری آن را از تولید کننده محصول دریافت نمایند. در ضمن امکان ارسال کلیه سفارشات به سراسر ایران مقدور بوده و سفارشات با استفاده از وسایل نقلیه مناسب به دست آنها خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما