فروشندگان ویژه بلوک سقفی یزد

در چند سال اخیر از بلوک سقفی به عنوان یکی از مناسب ترین مصالح ساختمانی برای سقف های تیرچه بلوک استفاده قرار می شود. فروشندگان ویژه بلوک سقفی یزد اقدام به عرضه این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار کرده‌اند.

آیا شما با ابعاد انواع مختلف این بلوک آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان این بلوک را از فروشندگان ویژه آن خریداری نمود؟

فروشندگان ویژه بلوک سقفی یزد

ابعاد مختلف بلوک سقفی

ابعاد مختلف بلوک سقفی

بلوک های سقفی سفالی در سقف های تیرچه بلوک استفاده شده و در بین آنها قرار می گیرند تا پس از عملیات بتن ریزی باعث استحکام سقف و ارتباط بین تیرچه ها شوند.

ماده اصلی تشکیل دهنده این بلوک ها خاک رس است و در قالب های با ابعاد مشخص در کارخانه های مکانیزه تولید می گردند.

این بلوک ها دارای ابعاد مشخصی می باشند چون فاصله بین تیرچه های سقفی حد و استاندارد نسبتا مشخصی دارد هر چند ابعاد این بلوک ها می تواند طبق سفارش مشتری تغییر کند اما اکثرا از ابعاد مشخصی پیروی می کنند.

طول این بلوک ها دو مقدار ۴۰ و ۵۰ سانتی متر بوده و ارتفاع آنها ۲۰ و ۲۵ و همچنین  عرض آنها نیز می تواند ۲۰ یا ۲۵ سانتی متر باشد.

اختلاف ابعاد این بلوک ها به نوع طراحی سازه و فاصله تیرچه ها بر می گردد و بر همین اساس ابعاد ذکر شده مرسوم ترین و پر استفاده ترین مقادیر برای بلوک های سقفی سفالی هستند.

ابعاد بلوک سقفی تاثیر زیادی در ایجاد ارتباط و استحکام بین تیرچه ها دارد و توصیه می شود از بلوک های با ابعاد ذکر شده برای سقف استفاده شود.

قیمت جهانی بلوک سقفی یزد

قیمت جهانی بلوک سقفی یزد

فروشگاه های عرضه انواع مصالح ساختمانی، پیمانکاران ساختمانی و کسانی که به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر همچون عراق و افغانستان مشغول هستند می توانند از بلوک سقفی سفالی برای توسعه کسب و کار و صادرات خود استفاده کنند.

بلوک سقفی یزد به دلیل کیفیت عالی طرفداران زیادی را در بین کشورهای منطقه و به ویژه همسایگان شرقی و غریب دارد و دارای قیمت مشخص جهانی است.

برای خرید بلوک سقفی یزد می توانید با فروشندگان این بلوک در بازار بلوک سقفی تماس برقرار کنید و ضمن استعلام قیمت جهانی آن نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایید.

همچنین کسانی که در تعداد بالا اقدام به سفارش این بلوک می کنند می توانند با قیمت پایین تری آن را از تولید کننده محصول دریافت نمایند. در ضمن امکان ارسال کلیه سفارشات به سراسر ایران مقدور بوده و سفارشات با استفاده از وسایل نقلیه مناسب به دست آنها خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما