جدیدترین قیمت بلوک سقفی اصفهان

بلوک های سقفی از مصالح مورد نیاز برای ساخت سقف ساختمان های بتنی می باشند. این بلوک ها سیمانی بوده و به همین علت از استحکام بالایی برخوردارند. جدیدترین قیمت بلوک سقفی اصفهان برای سال جدید به گونه ای است که رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

آیا در مورد وزن انواع بلوک سقفی سیمانی اطلاعاتی دارید و می دانید چگونه می توان از جدیدترین قیمت این محصول مطلع شد؟

جدیدترین قیمت بلوک سقفی اصفهان

بررسی وزن انواع بلوک سقفی سیمانی

بررسی وزن انواع بلوک سقفی سیمانی

بلوک های سقفی سیمانی به دلیل استحکام بخشی بیشتر به سقف کاربرد زیادی در صنعت ساختمان برای احداث سقف دارند. این محصول از سیمان و ماسه به همراه آب ساخته شده است که توسط دستگاه های فشار و در قالب های مشخص به صورت بلوک سیمانی در می آید.

این بلوک ها با دارا بودن ابعاد 20*55*25 سانتی متر دارای وزنی بین 18 تا 20 کیلوگرم هستند که دلیل تفاوت وزنی به نوع مواد اولیه و میزان رطوبت باقی مانده در بلوک بر می گردد.

گاهی در ساخت این بلوک ها به جای استفاده از ماسه از پوکه معدنی استفاده می شود که می توان وزن بلوک را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد به گونه ای که بلوک سقفی سیمانی ساخته شده با ابعاد مذکور که در آن از پوکه معدنی به جای ماسه استفاده شده است وزنی بین 8 تا 11 کیلوگرم دارد که تفاوت قابل ملاحظه ای با نوع قبلی دارد و می تواند به مقدار زیادی از بار تحمیلی به سقف و در نتیجه از وزن کل ساختمان بکاهد.

بنابراین وزن بلوک سقفی سیمانی متاثر از کاربرد ماسه یا پوکه معدنی در آن دارد که می تواند باعث تفاوت زیادی در وزن این دو شود.

صادرات بلوک سقفی اصفهان به کشورهای خارجی

صادرات بلوک سقفی اصفهان به کشورهای خارجی کیفیت بالای بلوک ساختمانی اصفهان و تولید بالای این محصول موجب شده است که بازارهای خارجی نیز به تهیه این محصول رغبت داشته باشند و به همین خاطر صادرات این محصول به کشورهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه در حال انجام است که با توجه به شرایط موجود ارزش افزوده زیادی را به دنبال دارد.

شما می توانید برای خرید بلوک سقفی صادراتی و اطلاع از جدیدترین قیمت این محصول با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کرده و در صورت تمایل سفارش خود را اعلام کنید تا ما آن را در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس مورد نظر شما ارسال نماییم.

همچنین ما می توانیم این محصول را با قیمت پایین تری برای خریدارانی که در تعداد بالا این بلوک را سفارش می دهند ارائه کنیم تا از فروش یا صادرات آن سود بیشتری کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما