توزیع انواع تیغه دیواری با کیفیت عالی در ایران

امروزه با افزایش جمعیت مهم ترین نیاز بشر تامین مسکن می باشد که برای ساختن آن نیاز به انواع مصالح و تجهیزات می باشد. یکی از اجزای ساختمان دیوار می باشد که نقش اصلی را در ساخت ایفا می کند.

جدا کردن قسمت های مختلف ساختمان با استفاده از  ساخت دیوار می باشد که به این کار تیغه چینی هم گفته می شود و انواع تیغه دیواری در ایران با جنس های مختلف مانند آجر و بلوک های سیمانی و گچی وجود دارد.

با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی که به توزیع انواع تیغه دیواری با کیفیت عالی در ایران می پردازد می توانید خرید مصالح مورد نیاز خود را تامین کنید.

توزیع انواع تیغه دیواری با کیفیت عالی در ایران

شرایط نگهداری تیغه دیواری چگونه است؟

شرایط نگهداری تیغه دیواری چگونه است؟شرایط نگهداری تیغه دیواری و حمل آن بسیار مهم می باشد و به این صورت است که در هنگام بارگیری و تخلیه ی تیغه های دیواری حتما باید دقت شود تا آن ها آسیب نبینند و نشکنند و از خورد شدن سفال ها حتما جلوگیری شود.

اگر در مکانی سرباز و محیط بیرون قرار می دهید حتما باید یک پوشش پلاستیکی یا کاور بر روی آن ها قرار دهید تا برف و باران این مصالح را خراب نکنند.

در انبار تیغه ها را بر طبق سایز و اندازه در کنار هم و به صورت مرتب بچینید تا دچار شکستگی نشوند این گونه مصالح را به دور از مواد روغنی و خاک و گل قرار دهید.

بهترین مکان برای نگهداری این مصالح قرار دادن آن ها در انبار های سر پوشیده و خشک و بدون رطوبت می باشد.

میزان جذب آب انواع تیغه دیواری

میزان جذب آب انواع تیغه دیواری میزان جذب آب انواع تیغه دیواری متفاوت می باشد و هر کدام خصوصیات مربوط به خودشان را دارند برای مثال:

یکی از جنس های تیغه دیواری نوع سفالی آن می باشد که از خاک رس و مقداری آهک ساخته می شود و پس از قالب گیری و برش بلوک خشک می شود و در کوره آن را می پزند. این نوع تیغه در ابعاد مختلف تولید می شود و وقتی دو عدد از آن ها با هم برخورد کنند صدایی شبیه به زنگ می دهند که این نشان دهنده ی تو پر بودن و کمی میزان جذب آب در آن ها می باشد.

و این مدل تیغه از نظر میزان جذب آب حرف اول را در بین تیغه های مختلف دیگر می زند. به همین دلیل در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم است و به آب و خمیر تبدیل نمی شود و رنگ آن به صورت یکنواخت باقی می ماند.

معمولا میزان جذب آب طبق استاندار اعدام شده برای تیغه های دیواری باید حداکثر ۱۶ درصد و حداقل ۸ درصد باشد. البته در ساخت بعضی از سفال ها برای عایق بندی بیشتر از پلی استایرن استفاده می شود.

بعد از تیغه های سفالی نوع سیمانی و پایه گچی در رتبه های دیگر قرار می گیرند.

با مراجعه به این سایت و مشاوره با کارشناسان شما می توانید بهترین نوع تیغه دیواری را با قیمت مناسب خریداری کنید.

عرضه انواع تیغه دیواری در ضخامت های مختلف

عرضه انواع تیغه دیواری در ضخامت های مختلف معمولا در بازار و فروشگاه های مصالح عرضه انواع تیغه های دیواری با ضخامت های مختلف صورت می گیرد‌ و با همان ضخامت نام برده می شود برای مثال تیغه ۱۰ سانتی متری با نام ضخامت ۱۰ شناخته می شوند.

اصولا تیغه های جداکننده ی داخلی ضخامت ۱۰ سانتی متری دارند و تیغه های پیرامونی حداقل دارای ضخامت ۱۵ سانتی متری می باشند همچنین تیغه باربر یا حمال ضخامت ۲۰ سانتی متری دارد.

برای خرید این تیغه ها باید توجه کنید که رنگ سفال ها حتما یکدست و بدون هیچ گونه ترک خوردگی و گوشه های آن ها هم کاملا قائم باشد.

قیمت تیغه ها بر اساس ضخامت و ابعاد آن ها تعیین می شود بنابراین قبل از خرید حتما باید ضخامت تیغه های مورد استفاده خودتان را مشخص کنید محاسبه ی قیمت تیغه های دیواری به صورت تعداد سفال تیغه در متر مربع می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما