تفاوت قیمت انواع تیغه دیواری در ایران

تیغه های دیواری دارای نمونه های مختلفی می باشند که هر یک از این محصول ها با توجه به نوع کیفیتی که دارند دارای قیمت های خاص خود نیز هستند. تفاوت قیمت انواع تیغه دیواری در ایران با توجه به عامل های گوناگونی مشخص می شود. قیمت تیغه دیواری ایران در خود شرکت تولید کننده تعیین می گردد.

تیغه هایی که چوبی هستند از تیغه های گچی و سیمانی ارزانتر می‌ باشند. برای اینکه بتوانید نمونه های مد نظر خودتان را با قیمت های مناسب خریداری نمایید ابتدا باید از تفاوت نرخ این محصول ها آگاه شوید تا به این طریق خرید مناسب و با کیفیتی را داشته باشید.

تفاوت قیمت انواع تیغه دیواری در ایران

نام های مختلف تیغه دیواری در ایران

نام های مختلف تیغه دیواری در ایران نام های مختلف تیغه دیواری در ایران عبارت  هستند از:

  • بلوک تیغه ای
  • سفال دیواری
  • آجر سفال تیغه

اگر شما عزیزان در امر ساختمان سازی کار می کنید باید از نام های گوناگون این محصول مطلع باشید. زیرا ممکن است در جایی یکی از نام های این محصول را به کار رود و شما از آن اطلاعی نداشته باشید و این موضوع به پرستیژ حرفه ای شما آسیب می زند.

به همین دلیل باید اطلاعات تان را در این رابطه افزایش دهید و از نام های متنوع این تیغه ها آگاه شوید تا بتوانید در این عرصه به خوبی فعالیت داشته باشید.

درست است که نام اصلی این محصول تیغه دیواری است. اما دانستن اسم های دیگر این کالا باعث افزایش بار علمی شما می شود و به شما کمک می کند که بتوانید در کار خود حرفه ای تر عمل نمایید. لازم به ذکر است که در هر شهر این محصول با یک نام خاص معروف می باشد.

ویژگی های تیغه دیواری درجه یک

ویژگی های تیغه دیواری درجه یک  در این بخش لازم می دانیم که در مورد ویژگی های تیغه دیواری درجه یک صحبت نماییم.

از این رو در این باره باید به موارد و اهمیت زیر اشاره ای داشته باشیم:

  •  این تیغه ها که بسیار مرغوب می باشند برای جدا کردن فضاهای مختلف در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.
  • با استفاده از ملات های سیمانی و گچی اجرا و نصب می شوند و به همین دلیل هم استحکام بسیار خوبی دارند.
  • به وسیله این تیغه های دیواری صدا به سختی از یک فضا به فضای دیگر انتقال می یابد.

اکثر کسانی که در امر ساخت و ساز مشغول به کار فعالیت هستند این طرح ها را می شناسند و برای این که بتوانند یک ساختمان را به چند بخش تقسیم نمایند از این تیغه ها استفاده می کنند و به این صورت ساختمان‌ ها را به بخش‌ های مختلفی تقسیم بندی می نمایند.

فروش انواع تیغه دیواری در ابعاد مختلف

فروش انواع تیغه دیواری در ابعاد مختلف ساختمان سازها از تیغه های دیواری در ساخت منزل ها و آپارتمان های مختلف در اندازه های گوناگون استفاده می نمایند. به همین دلیل هم است که فروش انواع تیغه دیواری در ابعاد مختلف انجام می‌شود تا به این صورت نیازهای تمام خریدارها برطرف گردد.

این محصول ها که دارای ابعاد گوناگون می باشند به روش‌  های عمده و خرده به فروش می‌ روند. از این رو مشتری هایی که نیاز به میزان زیادی از این محصول دارند از شیوه عمده برای خرید این کالا استفاده می نمایند.

باید بدانید که قبل از این که بخواهید این کالا را برای خرید سفارش دهید ابتدا باید اندازه مد نظر خودتان را در نظر داشته باشید. ابتدا باید ساختمان خود را به طور کاملا دقیق اندازه گیری نمایید و ابعاد مورد نیاز تان از این محصول را مشخص نمایید و سپس اقدام به سفارش نمونه های مختلفی از تیغه های دیواری نمایید.

انواع متفاوتی از تیغه ها دارای جنس های گوناگونی می باشند. برخی از این محصول ها از جنس چوب هستند و بعضی دیگر از آنها از جنس ام دی اف و یا نئوپان می باشند. اما بیشتر این تیغه ها از جنس گچ و سیمان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما