تولید عمده بلوک لیکا کرمان

بلوک لیکا کرمان از بهترین عایق‌ های صوتی و حرارتی است که در ابعاد و اندازه‌ های مختلف، به صورت عمده تولید می‌ شود. که این امر که  تولید عمده بلوک لیکا کرمان باعث می گردد که ازقیمت پایین تری برخوردار باشد لذا باید کیفیت این محصول رانیز در نظر داشت

 

بلوک لیکا چیست

انواع بلوک‌ ها در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه دارند. در گذشته برای تولید بلوک از سنگ‌ های دانه درشت ماسه و سیمان استفاده می‌ کردند. اما امروزه برای تهیه انواع بلوک نیمه سبک از سنگدانه‌ های رُسی استفاده می‌ نمایند. اسم این سنگدانه‌ ها لیکا است؛ به همین خاطر نیز به بلوک‌ هایی که با این سنگدانه‌ ها تولید می‌ شوند، بلوک لیکا می‌ گویند. بلوک لیکا کرمان، جزء بلوک‌ های استاندارد است که می‌ تواند فشار و بار بیشتری را تحمل کند. سازه‌ هایی که با این بلوک ساخته می‌ شوند، به نوعی ضد زلزله هستند.

بلوک لیکا کرمان از بهترین نوع بلوک‌ های بتنی نیمه سبک است که با ترکیب کردن آب، مقدار مناسبی سیمان و دانه لیکا تولید می‌ شود. برای تولید این بلوک باید میزان خاصی از دانه لیکا با آب و سیمان ترکیب شود. سپس مواد به دست آمده، به قالب بلوک انتقال پیدا نماید. لازم است بدانید که این نوع بلوک‌ ها اغلب از لحاظ ویژگی و شکل ظاهری با یکدیگر فرق دارند. بیشترین تفاوت آنها در ابعاد، میزان مقاومت صوتی و شکل این محصولات است.

بلوک لیکا کرمان در دو نوع توخالی و توپر به بازار فروش مصالح ساختمانی عرضه می‌ شود. افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌ کنند، می‌ توانند با توجه به نوع نیاز خود در هنگام ساختمان سازی این مدل بلوک را مورد استفاده قرار دهند. این محصولات با بلوک‌ های سیمانی قدیمی، تفاوت‌ های بسیاری دارند. اصلی‌ ترین تفاوت آنها، خاصیت عایق بودن بلوک‌ های لیکا است که در بلوک‌ های سیمانی این خاصیت وجود ندارد. از لحاظ وزن و قیمتی نیز، بلوک‌ های لیکا هم مقرون به صرفه‌ تر هستند و هم اینکه وزن سبک تری دارند.

بلوک لیکا چیست

 

بررسی مشخصات و ویژگی‌ های بلوک لیکا کرمان

بیشتر افرادی که در زمینه ساخت و ساز مشغول به فعالیت هستند، از مصالحی استفاده می نمایند که استحکام ساختمان‌ ها را افزایش دهد. یکی از بهترین مصالح برای ساختن سازه‌ های مقاوم، بلوک لیکا کرمان است که امروزه در بیشتر ساختمان ها کاربرد دارد. این محصول به گونه‌ ای طراحی شده که در برابر فشار مقاومت بالایی دارد و دچار ترک خوردگی نمی‌ شود. هنگام ساخت ساختمان، استفاده از مصالح معمولی باعث می‌ شود تا هیچ عایق صوتی وجود نداشته باشد و صدا خیلی راحت جابجا گردد. اما بلوک‌ های لیکا، از نمونه بلوک‌ هایی هستند که سبب مهار کردن صدا می‌ شوند و مانع از خروج یا ورود صدا به ساختمان می‌ گردند.

بلوک لیکا کرمان به سبب دارا بودن قالب بندی استاندارد، دارای ساختاری منظم و محکم است که سرعت کار را به هنگام دیوارچینی افزایش می‌ دهد. همچنین در دو طرف این نوع بلوک، تورفتگی‌ هایی وجود دارد که این تورفتگی‌ ها استحکام دیوار را بیشتر می‌ نمایند. پس از ساختمان سازی در بیشتر مواقع بر روی بلوک‌ ها، سنگ و سرامیک نصب می‌ شود. بلوک‌ های لیکا به سبب قدرت جذب آب مناسب و توانایی کافی برای نگهداری سرامیک و سنگ، مناسب‌ ترین گزینه برای استفاده در ساختمان هستند.

بلوک لیکا کرمان با محیط زیست سازگاری دارد. طراحانی که این نوع بلوک را تولید نموده اند، معتقد هستند که این محصول هیچگونه آسیبی به محیط زیست نمی‌ رساند. ترکیباتی که در این بلوک استفاده شده‌ اند، به هیچ وجه فاسد نشده و امکان تخم گذاشتن حشرات را درون بلوک صفر می‌ نمایند. از دیگر ویژگی‌ های منحصر به فرد این محصول باید به بُرش کاری آنها با کمترین میزان آسیب دیدگی اشاره کرد.

 

 بررسی مشخصات و ویژگی‌ های بلوک لیکا کرمان

تولید عمده بلوک لیکا کرمان

لازم است بدانید بلوک لیکا کرمان برخلاف سایر بلوک‌ های سیمانی خاصیت جمع شوندگی نداشته و در برابر آتش سوزی مقاوم است. ویژگی‌ های منحصر به فرد این نوع بلوک‌ سبب شده، تا امروزه افراد بیشتری از این محصول در ساختمان سازی استفاده نمایند. با توجه به استفاده گسترده از بلوک لیکا در صنعت ساختمان سازی، کارخانه‌ های بسیاری این محصول را تولید و به بازار عرضه می‌ کنند. اغلب تولید کنندگان، بلوک لیکا را به صورت عمده و در حجم انبوه تولید می‌ نمایند؛ به همین خاطر هم هیچگونه کمبودی در بازار، برای خرید آن وجود ندارد.

فروشگاه ما نیز بهترین نوع از بلوک لیکا کرمان را در اندازه‌ ها و ابعاد مختلف موجود دارد. شما عزیزان با انتخاب و خرید بلوک لیکا از وب سایت فروشگاه ما، قطعاً می‌ توانید محصولاتی درجه یک را با قیمتی کاملاً استثنایی خریداری کنید. زیرا مجموعه ما، توزیع کننده مستقیم انواع بلوک لیکا کرمان است که با حذف واسطه‌ ها این محصول را به قیمت خرید به مشتریان عرضه می‌ نماید. برای ارتباط گرفتن با مجموعه کافیست از طریق درگاه اینترنتی یا شماره تماس اقدام نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان جهت مشاوره گرفتن یا خرید این بلوک‌ ها هستند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما