قیمت خرید تیغه دیواری به صورت آنلاین

خرید و فروش تیغه دیواری به صورت حضوری همیشه باعث مشکلاتی نظیر بعد مسافت و بالا رفتن هزینه ها رفت و آمد برای خریدار می شود.

این عملیات به صورت صنعتی است و با ماشین‌آلات انجام می‌شود.این محصول به نوبه خود تحولی در صنعت ساختمان سازی مدرن محسوب گردیده و میتوان ان را یکی از سودمندترین مصالح نوین ساختمانی موجود در بازار به حساب اورد.

اگر چه خرید و فروش این محصول را میتوان به صورت حضوری انجام داد می توان این خرید و فروش را به صورت آنلاین نیز سفارش داد.

خرید تیغه دیواری آنلاین ،انجام سفارش برای این محصول را بسیار سریع و آسان می کند زیرا در ایران بُعد مسافت انجام سفارش به صورت حضوری را گاهی سخت می کند.و با سفارش آنلاین هزینه ها هم بسیار پایین می آید.

قیمت خرید تیغه دیواری به صورت آنلاین

بیشترین کاربرد تیغه دیواری در ساختمان سازی

بیشترین کاربرد تیغه دیواری در ساختمان سازیبه طور کلی کاربرد تیغه دیواری برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی ساختمان است.و همچنین در جامعه شهری کنونی با صداهای آزار دهنده از خارج خانه و چه داخل خانه، آپارتمان های کنونی یک عایق صوتی بسیار مناسب میخواهند پس این تیغه ها بسیار مناسب برای این کار می باشند.و نحوه کار آن ها به این شکل است که به دلیل وجود شیار های متعددی که درون تیغه است صدا با عبور از هر لایه از شدت آن کاسته میشود.

با توجه به وزن بسیار پایین این تیغه ها ولی مقاومت بسیار بالایی که در خود دارند،مردم اغلب از این مصالح ساختمانی استفاده می کنند زیرا هم هزینه حمل پایین تری نثبت به سایر مصالح مشابه دارند و همچنین سرعت انتقال بالایی به لطف وزن کمتر دارد.و همچنین سرعت بسیار بالایی در ساخت ساختمان یکی از مهمترین دلایل استفاده از این مصالح است.این وزن پایین باعث وارد آمدن فشار بسیار پایین تری به اسکلت ساختمان می گردد.

ضخامت های متفاوت انواع تیغه دیواری

ضخامت های متفاوت انواع تیغه دیواری با توجه به نیاز بازار و مصرف کننده،کارخانه ها و تولید کنندگان تیغه های دیواری را با ضخامت های متفاوت تهیه و تولید می کنند تا مصرف کننده در انتخاب تیغه های مورد نظر انتخابی آسان تر انجام دهد.اگر به بازار این تیغه ها نظر بیاندازیم میتوان انواع مختلفی را مشاهده نماییم.

ضخامت انواع تیغه میتواند باعث این شود که در بازاری که کیفیت محصولات آن بالا است پویایی کافی برای خرید و فروش در آن بالا باشد.

با توجه به اینکه این نوع تیغه عایق صدا و انرژی است اغلب دارای ضخامت زیادی نیست.ولی نباید از این نیز گذشت که آب نباید به آن نفوذ کند.چرا که با نفوذ آب به داخل لایه های تیغه باعث از بین رفتن لایه ها شده و خسارت های زیادی به همراه دارد.پس باید از مصالحی در تهیه این تیغه ها استفاده شود که  کیفیت آن را بالا برد.یک تیغه مناسب دارای عدم خوردگی و شکستگی باشد.

عرضه عمده تیغه دیواری مرغوب

عرضه عمده تیغه دیواری مرغوببا توجه به نیاز شدید بازار در امر ساختمان سازی و ساخت و ساز نیاز شدیدی به تولید مصالح ساختمانی بسیار سبک و با کیفیت و دارای مرغوبیت بسیار زیاد می رود.با توجه به این شرایط کارخانه های تولید مصالح ساختمانی باید تمام تلاش خود را بکنند تا محصولی را تولید کنند که نیاز شدید بازار ساخت و ساز را تامین کنند.

پس با این وجود باید محصولی تولید شود که مواد اولیه بسیار با کیفیتی داشته باشد، تا محصول نهایی یعنی تیغه دیواری مرغوب باشد.و پس از تولید تیغه ها باید این محصول را به شکل کاملا مناسب انتقال دهند تا آسیبی به آن وارد نگردد.و شیوه حمل کردن این محصولات نیز باید به شیوه درستی انجام بگیرد تا رضایت خریدار از بین نرود.زیرا یکی از عمده نارضایتی های مشتری شکستن و خرابی لبه های تیغه در اثر حمل و نقل نا مناسب است.

بلوک‌هاي در كارگاه بايد در محل مناسب به صورت مرتب چیده شوند. همچنين اندازه‌هاي مختلف بايد جدا از هم انبار شوند. بلوک‌ها از آلوده شدن به خاك و گل و روغن‌ها و ساير مواد محافظت گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما