کارخانه تولید آجر نسوز سهیل

آیا می دانید کارخانه تولید آجر نسوز و آجر نمای نسوز سهیل در کجا واقع می باشد؟ آیا از کیفیت و قیمت انواع آجر نسوز سهیل آشنایی دارید؟ آیا می دانید بهترین مراکز فروش آجر نسوز سهیل کجاست؟
شرکت آجر سهیل جزو اولین تولید کننده های آجر نسوز برای مصارف صنعتی و همچنین ساختمانی می باشد. تولید انواع آجر در این کارخانه که از سال 1376 در شهرک صنعتی شمس آباد واقع در جنوب تهران راه اندازی شده است، با استفاده از کوره های مختلف از نوع تونلی و همچنین شاتل صورت می گیرد.
این کارخانه در ابتدای فعالیت با 2 خط تولید راه اندازی شد و به مرور زمان با احساس نیاز بازار و مصرف کننده به تنوع بیشتر در طرحها، در سال 93 چهل خط تولیدی مجزا را برای این منظور به بهره برداری رساند و در حال حاضر با تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و با تنوع بالا در طرح و رنگ، در بین سازندگان و طراحان ساختمانی بسیار پرطرفدار بوده و فروش بالایی دارد. وامکان انتخاب محصول بهتر را از انواع محصولات تولیدی را فراهم آورده است

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نمایندگی های شرکت آجر نسوز سهیل

شرکت آجر نما ماندگار سهیل چندین نمایندگی در شهرهای مختلف دارد و همچنین آمادگی و شرایط لازم برای اعطا نمایندگی دیگر را نیز دارد. این شرایط برای خریدار و فروشنده امکان خریدی امن و آسوده را فراهم می آورد. زیرا در این نمایندگی ها انواع محصولات به روز، با تنوع بالا و قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار می گیرد و امکان انتخاب راحتی را برای آنها فراهم می آورد.
از نمایندگی های این شرکت می توان به عنوان نمونه به شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، فارس و گلستان اشاره داشت.
اگر به نمایندگی های این شرکت دسترسی ندارید و یا می خواهید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید، می توانید از طریق این سایت نیز محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. در این مرکز بهترین محصولات مانند سفال عدل قم با بالاترین درجه کیفیت و پایین ترین قیمت در دسترس می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما