نمایندگی شرکت آجر نما سهیل

انواع آجر نما، کف و دیوار در شرکت آجر نما سهیل تولید می شود. آیا می دانید نمایندگی های شرکت آجر نما سهیل در کدام شهر ها فعالیت دارند؟
شرکت آجر نماسهیل از حدود 20 سال پیش در شهرک صنعتی شمس آباد که بزرگترین شهرک صنعتی در ایران و همچنین خاورمیانه می باشد، شروع به فعالیت کرد و انواع آجر را برای کاربردهایی نظیر استفاده در کف، دیوار و نما را تولید می کند.

آجر نسوز شرکت ماندگار سهیل

شرکت آجرسهیل از اولین و بزرگترین تولید کننده های آجر فشاری یزد، نسوزهای ساختمانی و آجر نسوز در ایران می باشد که در ابتدا با راه اندازی 2 خط تولید شروع به کار کرد و در ادامه با توجه به نیاز بیشتر به تنوع در طرح و رنگ آجر، در سال 93 حدود 40 خط تولید مجزا با هدف تنوع بخشی به طرحهای آجر نسوز به آن اضافه شد.

آجر نسوز سهیل

کیفیت انواع آجر سهیل

کیفیت محصولات این شرکت برای فعالان حوزه ساختمانی تایید شده است. محبوبیت آن بین سازندگان و فروش بالای آنها در بازار گواه این ادعا می باشد. برای اطمینان از کیفیت آجرهای شرکت سهیل باید گفت که سیستم جامع مدیریت کنترل کیفیت یکپارچه در این شرکت ز سال 85 راه اندازی شده است که کنترل پیوسته و منظم تولیدات را در پی دارد.
همانطور که می دانید از بهترین راههای فروش محصولات یک شرکت معتبر، اعطا نمایندگی در شهرهای مختلف می باشد. این شرکت نیز به خوبی از این روش برای توزیع و فروش بهتر بهره برده و با اعطا نمایندگی در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، فارس، کرمان و گلستان گامهای بزرگی در این زمینه برداشته است. همچنین آمادگی اعطا نمایندگی فعال در شهرهای دیگر را نیز دارد. علاوه بر این از طریق این سایت نیز انواع آجر و همچنین آجر نسوزهای این شرکت و آجر گری مرودشت با قیمت مناسب و کیفیت مطمئن به فروش می رسد.
منبع: فروشگاه مصالح ساختمانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما