نمایندگی فروش آجر آذرخش در اصفهان

آیا می دانید شرکت آجر آذرخش در چه شهر هایی نمایندگی فروش دارد؟ بهترین روش برای خرید آجر آذرخش در اصفهان چیست؟ آیا امکان خرید و فروش اینترنتی آجر آذرخش وجود دارد؟
بدون تردید یکی از بهترین شرکت های تولیدی آجر نسوز در ایران شرکت بین المللی آذرخش است. این شرکت در شهرک های شکوهیه و محمودآباد قم دارای چندین کارخانه می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

درباره شرکت آذرخش قم

شرکت آجر آذرخش تمام استانداردهای لازم برای تولید یک محصول باکیفیت مانند آجر نسوز کویر یزد را رعایت کرده است. تجهیزات تولیدی در واحدهای مختلف آماده سازی مواد، واحد پخت، آزمایشگاهها و واحد بسته بندی همگی از بهترین درجه کیفیت برخوردار هستند. در حال حاضر این شرکت با 3 کارخانه در قم فعالیت دارد.
استفاده از نیروی کار متخصص و مجرب در کنار تجهیزات پیشرفته و بهترین متریال در تولید محصولات، سبب شده است تا محصولات این شرکت از بالاترین استانداردهای جهانی و ملی برخوردار بوده، قابل رقابت و عرضه در بازارهای جهانی باشند و همچنین گواهینامه ها و جوایز زیاد و ارزشمندی نیز دریافت نماید که می توان به عنوان نمونه به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه هایاستاندارد IS0 9001
  • گواهینامه مدیریت کیفیت
  • گواهینامه رضایت مشتری، ایمنی و بهداشت
  • گواهینامه بین المللی زیست محیطی
  • کسب مقام اول در دوره های 11 و 12 نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
  • دریافت تندیس رهبران صنعت و تجارت در سال 91

فروش انواع آجر آذرخش

محصولات این شرکت شامل انواع آجر نسوز نما، کف، سرامیک دکوراتیو، انواع مجسمه و کتیبه و آجر نسوز ضایعات می باشد که از طریق نمایندگی های فروش آن در شهرهای تهران و اصفهان امکان خرید آنها فراهم می باشد.
البته امکان خرید اینترنتی نیز از طریق این سایت فراهم شده است. می توانید در شهرهای مختلف و با صرف کمترین زمان و هزینه محصول مورد نظر را خریداری نمایید.
منبع: فروشگاه مصالح ساختمانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما