اخذ نمایندگی شرکت آجر آذرخش اصفهان

کارخانجات شرکت آجر نسوز آذرخش در کجا واقع شده و در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟ اخذ نمایندگی شرکت آجر آذرخش در اصفهان از چه طریقی امکان پذیر می باشد؟
شرکت آذرخش قم با سابقه ای درخشان بیش از 20 سال در زمینه تولید انواع محصولات نسوز از جمله آجر نسوز نما، کف، آجر نسوز صخره ای و سرامیک دکوراتیو از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان در این حوزه به حساب می آید.

کارخانجات آجر آذرخش قم

شرکت آذرخش با بهره گیری از تکنولوژی ها و تجهیزات روز و نیروهای متخصص و مجرب توانسته است بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت تولید و در سطح خاورمیانه و جهان نیز توان رقابت داشته باشد.
اولین کارخانه آذرخش در سال 76 با ظرفیت تولید سالیانه 15000 تن انواع مواد نسوز و آجر نمای نسوز در شهرک شکوهیه قم راه اندازی شد. کارخانه های شماره 2، 3 و 4 آذرخش در شهرک محمود آباد قم واقع می باشند. در این کارخانجات انواع مواد نسوز، آجر نسوز نما، آجر نسوز کف و سرامیک ساخته می شود. این شرکت تنها تولید کننده انواع آجر نسوز تزئینی صفحه ای بزرگ در کشور می باشد و دارای افتخارات و گواهینامه های معتبر در سطح ملی و بین المللی می باشد.

کارخانه آجر آذرخش

گواهینامه های شرکت آذرخش قم

در حال حاضر شرکت آذرخش قم با داشتن 4 کارخانه فعال و مجهز در کشور به عنوان بزرگترین و مجهزترین شرکت تولید انواع آجر نسوز با کیفیت برتر مطرح می باشد. داشتن گواهینامه های معتبر و افتخارات متعدد گواه این مدعا نیز می باشد. از افتخارات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 900:2008 از کشور انگلیس
  • داشتن گواهینامه استاندارد ISO 9001 از انگلیس
  • داشتن 8 گواهینامه معتبر از انجمن آجر آمریکا
  • دارا بودن گواهینامه های بهداشت، محیط زیست و مشتری مداری
  • دریافت مقام اول در دوره های یازدهم و دوازدهم نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

این شرکت در تهران، اصفهان، کرج و قم دفتر دارد که برای خرید انواع آجر می توانید به آنها مراجعه نمایید. همچنین برای اخذ نمایندگی شرکت آذرخش در اصفهان می توانید به دفتر آن در اصفهان مراجعه نموده و از شرایط و نحوه اعطا نمایندگی آگاهی یابید.
منبع: فروشگاه مصالح ساختمانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما