قیمت خرید و فروش آجر پلاک 5 سانتی

آجر پلاک 5 سانتی نوعی آجر نما محسوب می‌ شود که برای اطلاع از قیمت خرید و فروش آن بهتر است تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

آجر پلاک 5 سانتی چیست

امروزه آجرها به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی، دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ و مدل هستند. آجر پلاک 5 سانتی جایگاه ویژه‌ ای را در نماسازی انواع ساختمان‌ ها به خود اختصاص داده است. این آجرنماها سبب جلب توجه بسیاری از معماران ساختمان گردیده اند، زیرا این افراد قادرند با استفاده از این نوع آجر یک نمای مدرن و جذابی را ایجاد نمایند.

آجر پلاک 5 سانتی به دلیل برخورداری از رنگ‌ های متنوع و جذاب در نمای خارجی و حتی داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. طراحان و معماران داخلی از این نوع آجر برای ایجاد طراحی سبک های مختلف مدرن، سنتی و کلاسیک بهره می جویند. آجر نماها در عین سادگی، نمایی منحصر به فرد را خلق می‌ کنند.

آجر پلاک 5 سانتی، پرطرفدارترین نوع آجر نما به شمار می‌ رود که در رنگ‌ های زرد، نارنجی و قهوه‌ ای بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌ اند. خاک رس مهم ترین عنصر تشکیل دهنده آن محسوب می‌ شود به همین علت است که این نوع آجر در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی، کمترین شوره زدگی را دارد.

این آجرها در ابعاد کاملاً استاندارد و در تناژ بالا تولید شده‌ اند. تولید انبوه این محصول در کشور سبب شده تا مشتریان توانایی خرید آن را در تعداد دلخواه داشته باشند. کوره‌ های آجر پزی در تلاشند تا با افزایش کیفیت نهایی محصولات خود، رضایت مشتریان را جلب کنند.

آجر پلاک 5 سانتی چیست

 

مزایای آجر پلاک

آجر پلاک 5 سانتی نسبت به سایر آجرها دارای ساختار متمایزی هستند. ساختار متمایز و ویژگی‌ های منحصر به فرد آن سبب افزایش میزان کارایی محصول در صنعت ساختمان سازی شده است. بهره‌ گیری از تکنولوژی نانو در تولید این آجرها موجب تمایز فاحش آن با سایر محصولات گریده است.

تکنولوژی نانو سبب شده تا میزان دوام و ماندگاری این آجرها به صورت قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این محصولات در برابر نور مستقیم خورشید و رطوبت بالا مقاومت بی‌ نظیری از خود نشان می‌ دهند.

از دیگر مزیت‌ های استفاده از آجر پلاک می‌ توان به مقاومت بالای آن ها در برابر ساییدگی و خراشیدگی اشاره نمود. معمولاً ساختمان‌ هایی که با استفاده از آجر پلاک نماسازی شده‌ اند، دوام و استحکام بالایی دارند. این آجرها قادر به جذب آب تا ۱۸ درصد هستند.

تولید این محصول بسیار آسان بوده و هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌ کند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این نوع مصالح ساختمانی از دیگر مزیت های مهم محصول محسوب می‌ شود.

آجر پلاک نما به دلیل برخورداری از ویژگی‌ های خاص دارای کاربردهای متعددی هستند. این آجرها بسته به کیفیت و طرح و رنگی که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً از این نوع آجرها برای ترمیم و مرمت آثار باستانی استفاده می‌ شود. همچنین بازسازی مساجد قدیمی و ساخت بناها با معماری کلاسیک و سنتی از دیگر کاربردهای این محصول به شمار می‌ رود.

معماران داخلی به منظور ایجاد نمای زیبا در منزل از آجر پلاک ۵ سانتی بهره می‌ جویند. این نوع آجرها برای ایجاد دکور دیوار اتاق خواب و پشت تلویزیون بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه هستند.

 

مزایای آجر پلاک

قیمت آجر پلاک 5 سانتی در بازار 

عوامل مختلفی در تعیین قیمت آجر پلاک 5 سانتی در بازار دخیل هستند. مهمترین عامل تعیین کننده قیمت این نوع مصالح ساختمانی درجه کیفی آن است. بهتر است در زمان خرید این آجرها به رنگ آن توجه کنید. رنگ سطح آجر تا عمق آن باید کاملاً یکسان باشد. تنها در صورتی که رنگ سطح آجر تا عمق آن یکسان باشد، یعنی محصول از درجه کیفی بالایی برخوردار است و قیمت بالاتری دارد.

شیوه خرید این محصول می‌ تواند در تعیین قیمت آن تاثیرگذار باشد. زمانی که شما به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق مراکز تولید کننده اقدام به خرید این نوع مصالح ساختمانی نمایید، قطعاً هزینه کمتری را متحمل خواهید شد. حذف واسطه‌ ها تاثیر بسزایی در کاهش قیمت نهایی محصول دارد. معمولاً دلال‌ ها برای کسب سود بیشتر نرخ نهایی محصول را افزایش می‌ دهند.

پیشنهاد ما برای خرید آجر پلاک ۵ سانتی، خرید از یک فروشگاه معتبر است. مجموعه ما سال‌ هاست در حوزه تولید و عرضه مستقیم انواع آجر فعالیت می‌ نماید. خریداران عمده ای که قصد دارند انواع آجر پلاک نما را با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنند، می‌ توانند به وب سایت ما مراجعه کنند. فرمی که در صفحه وب سایت قرار داده شده است، منجر به خرید آسان می شود. شما با پر کردن این فرم می‌ توانید با کارشناسان تماس حاصل نمایید و پس از استعلام قیمت روز محصول اقدام به خرید کنید. ما در این مجموعه سعی در جلب رضایت مشتریان در سراسر کشور داریم و افراد می‌ توانند با خیالی آسوده محصولات خود را سفارش دهند.

قیمت آجر پلاک 5 سانتی در بازار 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما