فروش آجر نما لفتون اصفهان درجه یک

فروش آجر نما لفتون اصفهان درجه یک به صورت عمده شروع شده است که شما مشتریان به صورت عمده می توانید اقدام به خرید این محصول نمایید . از آنجا که اطلاع دارید آجر لفتون قرمز برای نما داخلی و خارجی  بیرونی ساختمان مورد استفاده قرارمی گیرد ونما زیبا ودلنشینی به داخل ساختمان  وبیرون ساختمان می دهد .

چه نمونه آجرلفتون برای نما داخلی استفاده کنیم ؟

از آنجایی که آجر لفتون با ابعاد مختلفی تولید می گردد و دررنگهای متفاوتی تولید می شود لذا بستگی به اندازه دلخواه مشتریان دارد که باز به سلیقه هرمشتری متفاوت است ولی به صورت کلی بیشتراستفاده از آجر نما لفتون قرمز  از آجر لفتون قرمز با ابعاد 5*10*21/5 می باشد که بیشترین درخواست را به خود اختصاص داده است ونما این آجر بابندکشی بارنگهای متفاوتی انجام می گردد که باعث بیشتر جذب شدن نما ساختمان و دلگرمی بسزایی به ساختمان می دهد .

آجرلفتون از لحاظ کیفیت به چند قسمت یا گروه تقسیم می گردد ؟

  • به صورت ممتاز می باشد

که دراین نمونه تولید آجر ها به صورت اتوماتیک تولید می گردد که به نام آجرممتاز معرفی می شود

2-به صورت درجه یک  می باشد

که دراین نمونه تولید آجر ها به صورت نیمه اتوماتیک تولید می گردد که به نام آجر دریک معرفی می شود

  • به صورت آفتابی می باشد

که دراین نمونه تولید آجرها به صورت نیمه اتوماتیک تولید وبعد از تولید و با گرمایش نور خورشید خشک می شود که به نام سفال آفتابی معرفی می شوند.

از هرکدام از آجرها فوق در کدام قسمت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد ؟

به طور کلی از آجر لفتون ممتاز ودرجه یک برای نما دیوارها ساختمان استفاده و از آجر آفتابی که بیشترین مواد تشکیل دهند آنرا خاک رس به خود  اختصاص داده است.

مشخصات آجر لفتون به شرح ذیل است :

  • 5/5*10*5/21
  • 7*11*23
  • 5*10*5/21
  • 4*10*5/21

دراین ابعاد تولید می گردد در ضمن به صورت فله و به صورت بسته بندی می باشد که قیمت بسته بندی نسبت به فله از قیمت مقدار کمی بیشتری برخوردار می باشد . ودررنگهای مشکی . قرمز . زرد .گلبهی .قهوه ای تولید می گردد .

بیشترین رنگ مورد استفاده کدام رنگها هستند ؟

به طور کلی بیشرین درخواست مشتریان رنگ قرمز وزرد می باشد که به خاطر اینکه این اجر ها از قیمت مناسب تری نسب به سایر رنگها برخوردار می باشند تقاضا به این اجرها نسبت به نمونه ها دیگر بیشتر می باشد وازمزیت این اجرها :این آجر ها به صورت سه طرف نما ودوطرف نما یا چهارطرف نما تولید می گردد.

بیشترین رنگ مورد استفاده کدام رنگها هستند ؟

قیمت آجر لفتون اصفهان

قیمت آجر لفتون  در اصفهان متفاوت می باشدوبه خاطر اینکه دراین شهر خیلی از تولید کنندگان اقدام به تولید این نمونه محصول نموده اند تا بتواند هم از لحاظ قیمت و  هم از لحاظ کیفیت ویا بعضی به عنوان یکی از منابع ذکر شده اقدام به تولید این محصول نموداند که بستگی به کیفیت ومیزان پخت این محصول قیمت کالادارد در ضمن این محصول اجر لفتون از لجاظ رنگ بندی وابعاد نیز قیمت ها متفاوت می باشد مثلا آجر لفتون قرمز با  قیمت 1750 ت هرعدد با ابعاد 21*10*5/5 عرضه می گردد و آجر لفتون زرد نیز با قیمت 1500ت با ابعاد 5/5*10*21 تولید وبه مشتریان عرضه می گردد

ظرفیت کامیون ها :

  • تک تعداد 9000
  • ده چرخ 13000
  • تریلی 20000

را دار می باشد که نیز بابستگی به ابعاد محصول دارد چونکه آجر لفتون 4 سانت ظرفیت کامیون بیشتر نسبت به آجر 5 سانت می باشد .

قیمت آجر لفتون اصفهان

آجر لفتون نما چگونه محصولی است ؟

این نمونه آجر به صورت ده سوراخ تولید می گردد و به صورت رنگ زرد وقرمز وپوست پیازی وبا ابعاد مختلفی که دربالا توضیح داده شد تولید می گردد وبه صورت سه طرف نما می باشد که برای نما دیوار پرکاربرد می باشند لذا به این نمونه آجر لفتون  نما گفته می شود .

اما آجر ها دیگری موجود است که به صورت دیگر هم تولید می گردد که به صورت افتابی می باشد که برای نما مورد استفاده قرارنمی گیرد بلکه برای دیوار باربریا یا پشت دیوار مورد استفاده قرارگرفته و  جلو این نمونه آجرها  از آجر نسوز یا آجر لفتون نما  مورد استفاده قرارمی دهند این آجر ها ازقیمت کمتری نسبت به آجر ها لفتون نما برخوردار می باشند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما