فروش دیواری های GFRC جی اف ار سی در کرمان

همانطور که می دانید فروش دیواری های GFRC جی اف ار سی در نماهای داخلی وخارجی بعضی ازساختمانهادرشهرکرمان به چشم می خوردوهمچنین  کرمان شهری تاریخی است ونمای ساختمان در کرمان باید طوری باشد که مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد .که سبب جذب مسافر و گردشگر گردد.اینجاست که ساختمان ها برای کسب درامد به عمل در می ایند واز طرفی دیگر نمای ساختمان در کرمان باید به گونه ای باشد که منظره ی مجموعه شهری را حفظ کند .

نمای جی اف ار سی کرمان چیست ؟

نمای جی اف ار سی یکی از جدیدترین نماهای ساختمان را شامل میشود که خیلی افراد هنوز اشنایی ندارند با جی ار سی می توان انواع طرح های  مشبک. اسلامی.شکل ها .مدرن و… را طراحی کرد و در پایان اجرا کرد و یکی از ویژگی های برتر این نوع نما این است که محدودیت های زیادی را که بقیه متریال های نمای ساختمان دارند را برطرف کرده است .

نمای جی اف ار سی کرمان چیست ؟

تایل های جی اف ار سی در اندازه ها و ابعاد های دلخواه و به صورت سفارشی در رنگ های مختلف تولید و عرضه میگردد.و می توان این تایل هارا با انواع متریال های دیگر برای نمای ساختمان به صورت ترکیبی اجرا کرد و نمای خاص و فوق العاده را طراحی کرد .

اصول طراحی نما

مقدار بودجه در دسترس برای نما

تمام هزینه های قسمت های مختلف ساختمان قبل از شروع به صورت کامل مشخص میشود . یعنی بودجه مورد نظر شخص است .ومسلما باید متناسب با ان بودجه نمای ساختمان اجرا شود .

اب و هوا منطقه

اب و هوای منطقه یکی از اساسی ترین فاکتورهای نما سازی می باشد زیرا شرایط اب و هوا بیشترین تاثیر را روی مصالح ساختمان دارد .

 کاربرد ساختمان

کاربرد ساختمان تاثیر مستقیم روی انتخاب نمای ساختمان دارد وبه عنوان مثال برای پروژه های مرتفع نمی توان از نمای سنگ استفاده کرد .

مصالح بومی منطقه

استفاده از مصالح بومی در نمای ساختمان باعث وجود نیروی متخصص انجام کار .عدم افزایش هزینه جهت حمل و نقل ونیروی کار متخصص متناسب با منطقه و…را به دنبال دارد .

دوام نمای ساختمان

مصالحی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل اینکه به طور مدام در معرض شرایط جوی و عواملی مانند باد . باران سرما و…قرار دارند حتما باید دارای دوام ومقاومت خوبی باشند .

 

هدف از اجرای نمای ساختمان چیست ؟

  • افزایش و بالا بردن دوام و پایداری ساده
  • بالا بردن اعتبار ساختمان
  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • زیبایی و جذابیت نمای ساختمان

 کاربرد ساختمان

همانطور که گفته شد نما به ساختمان اعتبار و ارزش زیادی را می دهد البته این اعتبار زمانی ایجاد می شود که نما به درستی انجام شود در صورت نادرست بودن نما .وهزینه ها و وقت شما هدر می رود به همین دلیل باید در این زمینه از افراد کاردان و متخصص اجرا شود .

سایت —www.AJor sazan.ir—با سابقه بیش از 12 سال فعالیت در زمینه نمای ساحتمان و عرضه جدید ترین نماهای ساحتمان به مشتریان گرامی امادگی خود را برای همکاری در پیش بردن پروژه های ساختمانی در سراسر کشور اعلام میدارد .

قیمت نمای جی اف ار سی 1402

قیمت جی اف ار سی یکی از بروزترین است که بهترین نماهای ساختمان مخصوصا نمای برج است که در دنیا در حال استفاده است . و روز به روز استفاده از این نوع نما در ایران و سراسر کشور رو به افزایش است . در کشور ایران نیز اگر چه دیر اما در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد .قیمت تمام شده نمای ساختمان در خیلی پروژه های ساختمانی در اولویت قرار دارد .

قیمت تمام شده نمای جی اف ار سی  ارتباط مستقیم به نوع طرح . ابعاد .ارتفاع ساختمان و…دارد .

قیمت حدودی هر متر مربع نما با کیفیت بستگی به نوع طرح دارد ضخامت ان متری 880000تومان شروع میشود تا متری +3.500000 تومان می تواند باشد .

قوطی و فلز مورد نیازمورد نیاز در نمای جی اف ار سی بر هر متر مربع بستگی به نوع طرح .فاصله طبقات و…دارد واز متری حدودا 180000 تومان شروع میشود تا متری 400000 تومان .

اجرت جی اف ار سی بستگی به حجم پروژه ارتفاع ساختمان و… دارد وحدودا از 350000 تومان شروع تا متری600000 تومان می شود .

مواد تشکیل دهنده جی اف ار سی چیست ؟

اصلی ترین ترکیب نمای جی اف ار سی اب سیمان (سیاه یا سفید )و سنگ دانه که به طور کلی از سنگ دانه های سیلیسی دارای دانه بندی مشخص و همچنین الیاف شیشه میباشد .

مزیت نمای جی اف ار سی نسبت به محصولات مشابه چیست ؟

  • بالا بردن ارزش و اعتبار ساختمان
  • نداشتن محدودیت در تولید قطعات مشبک با طرح های مختلف
  • در برابر اتش و هوای سرد یخبندان مقاوم است .
  • و به دلیل نصب خشک عایق نانو است .
  • وبه دلیل نصب خشک نمای جی اف ار سی در برابر زلزله ضربه و تنش مقاوم است .

مزیت نمای جی اف ار سی نسبت به محصولات مشابه چیست ؟

بهترین روش خرید اینترنت این محصول به چه صورت است ؟

شما می توانید این محصول را همانطور که گفته شده ازشرکت آجرسازان   معتبر خرید کنید و قبل از خرید با مشاوران سایت به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

جذب مشتری بیشتر اطمینان خریدار است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما