فروشگاه آنلاین بهترین نوع آجر قرمز نما

آیا می دانید آجر قرمز چه مشخصاتی دارد؟ استفاده از آجر قرمز نما علاوه بر زیبایی از نظر دوام و ماندگاری نیز حائز اهمیت می باشد. بهترین نوع آجر قرمز نما را می توانید از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید.
کاربرد آجر در ساختمان سازی به عنوان یکی از مصالح اصلی و قدیمی به سالهای بسیار دور مربوط می شود. آجر در معماری ایرانی اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و استفاده از آن در ساختمانهای جدید می تواند به زنده نگهداشتن آن کمک نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مشخصات آجر قرمز نما

انواع آجر نما در رنگ های بهی، قرمز و ابلق وجود دارند که در بین آنها آجر نما قرمز به دلیل مزیت هایی که دارد، بیشترین استفاده را در کشورهای اروپایی، آمریکا و آسیا به خود اختصاص داده است. از مزیت های آجر قرمز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جذب پایین رطوبت و آلودگی: این ویژگی در آجر قرمز نما باعث شده است تا بتوان به راحتی در منطق سردسیر، آلوده و مناطق با رطوبت بالا از آن استفاده کرد. زیرا احتمال یخ زدگی و جذب آلودگی و رطوبت در آن بسیار کم است.
  2. خاصیت ضد سایش بالا: این خاصیت نیز از ویژگی های بسیار مهم و کاربردی این آجر است که امکان استفاده از آن را برای مکانهایی که رفت و آمد در آنها صورت می گیرد نظیر راه پله و کف فراهم کرده است.
  3. مقاوت فشاری بالا: آجر قرمز به دلیل اینکه از خاک شیل تهیه می شود دارای مقاومت فشاری بالایی است که این نیز یکی دیگر از مزیت های این آجر می باشد.
  4. عدم استفاده از رنگ های مصنوعی: که باعث شده است تا این آجر برای سالهای طولانی ثبات رنگ داشته و زیبایی آن حفظ شود.

خرید از فروشگهاهای آنلاین و سایت های اینترنتی می تواند به شما در بهترین انتخاب کمک کند، زیرا امکان مقایسه تنوع بالایی از محصولات در آنها فراهم می باشد. انواع آجر نما را نیز می توانید از طریق این سایت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.
منبع: فروشگاه مصالح ساختمانیآجر ده سوراخه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما