سایت اینترنتی فروش انواع آجر

آیا با انواع آجر و کاربرد های آن آشنایی دارید؟ آیا می دانید بهترین روش برای خرید انواع آجر مرغوب چیست؟ آیا می دانید از طریق سایت های اینترنتی نیز امکان خرید و فروش انواع آجر وجود دارد؟
از آثار به جا مانده از زمانهای قدیم و به گفته باستان شناسان سابقه استفاده از آجر در ایران بسیار طولانی و به دهها هزار سال پیش برمیگردد.
استفاده از آجر در بناهای قدیمی و تاریخی ایران مانند مساجد قدیمی و گنبدها بسیار رایج بوده است و یکی از نمادهای معماری ایرانی و سنتی استفاده از آجر می باشد و امروزه با تولید انواع مختلف آنها در طرحها و رنگ های گوناگون می توان تلفیقی از معماری کهن و مدرن را ایجاد نمود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع آجر ساختمانی

امروزه در کارخانه های پیشرفته و مجهز ایران، تنوع زیادی از آجرها در جنسها و طرح های گوناگون تولید می شود. کاربردهای خاصی نیز برای آنها تعریف شده است تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. از انواع آجرهای تولیدی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:
آجر سفال تیغه: در دیوارچینی مورد استفاده قرار می گیرد.
آجر سفال سقفی: برای استفاده در سقف مناسب می باشد.
آجر سفال لفتون: در انواع مختلف از جمله سه سوراخ و ده سوراخ تولید می شود. بیشتر برای دیوار چینی و سوله سازی بکار می رود و برای نما نیز مناسب می باشد.
آجر نسوز: از انواع باکیفیت آجر است که در انواع نما و کف ساخته می شود.
آجر پلاک: بیشتر برای نما کاربرد دارد.
آجر لعابی: از این آجر نیز برای نماهای مکانهای سنتی و مساجد مورد استفاده قرار می گیرد.
برای خرید انواع آجر می توانید از سایتهای معتبر اینترنتی از جمله irancement.co استفاده نمایید و از مشاوره کارشناسان این سایت بهره لازم را ببرید و یک خرید خوب و مطمئن را تجربه کنید.
منبع: فروشگاه مصالح ساختمانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما