تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار اصفهان 

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار نوعی بلوک بهینه سازی شده است که در میان مصالح ساختمانی جایگاه ویژه‌ ای دارد. که اصفهان یکی از تولید کنندگان تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار اصفهان می باشد که به تولید انبوه این محصول رو اورده است .

 

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار چیست 

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار نوعی از مصالح ساختمانی پرکاربرد است و عایق بسیار خوبی برای گرما و صوت محسوب می‌ شود. این نوع آجر سفال مانند سایر آجرهای موجود در بازار با بهره‌ گیری از خاک رس و خاک سفال تهیه می‌ شود. تنها تفاوت این تیغه‌ های دیواری با آجر سفال معمولی آن است که در میان حفره‌ های آن قطعه‌ ای از جنس فوم قرار داده شده است. به همین علت تیغه دیواری سبک فوم دار از مزایای مضاعف مانند خاصیت عایق بودن برخوردار می‌ باشد.

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار با بهره‌ گیری از متریال درجه یک و دستگاه‌ های روز دنیا تولید می‌ شود. بهره‌ گیری از تکنولوژی در هنگام تهیه و تولید این نوع مصالح ساختمانی منجر به افزایش کیفیت آن گردیده است. تولید کنندگان ابعاد دقیقی را برای تولید این نوع آجر سفال در نظر می‌ گیرند به خاطر مورد توجه مهندسین ساختمان قرار گرفته است.

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار چیست 

ویژگی‌ های تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار

به طور کلی ساختار آجر سفال به صورت حفره‌ دار است. حفره‌ هایی که درون آجر سفال وجود دارند علاوه بر کاهش وزن این نوع مصالح ساختمانی در عدم عبور حرارت و صدا تاثیر بسزایی دارند. با این حال وجود یک لایه فوم در میان تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ موجب افزایش خاصیت عایق بودن آن شده است. به عبارتی می‌ توان بیان نمود که یونولیت مورد استفاده درون این تیغه‌ های دیواری سبب  پیشگیری از ورود و خروج گرما می‌ شود و در کاهش مصرف انرژی تاثیر بسزایی دارد. نکته حائز اهمیت در مورد این نوع مصالح ساختمانی آن است که هر چه چگالی فوم استفاده شده افزایش یابد، خاصیت عایق بودن آن نیز بیشتر می‌ شود. با افزایش چگالی فوم، وزن نهایی تیغه دیواری افزایش می‌ یابد.

از دیگر ویژگی تیغه‌ دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار می‌ توان به حمل و نقل آسان آن اشاره نمود. این نوع آجرها وزن نسبتا سبکی داشته و به دلیل برخورداری از تراکم و استحکام بالا جابجایی آسانی دارند. این نوع آجرهای سفال به گونه‌ ای تولید شده اند که در برابر جذب آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند. در نتیجه در هنگام استفاده در محیط‌ های مرطوب دچار شوره و برخی از بیماری های آجر نمی‌ شوند.

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگتر و وزن سبک‌ تر سرعت اجرای بالایی دارد. شیارهایی که بر روی سطح این نوع مصالح ساختمانی تعبیه شده‌ اند، موجب چسبندگی بهتر آن به ملات می‌ شوند. چسبندگی بالای این نوع مصالح با لات موجب می‌ شود تا در هنگام حوادث طبیعی مانند زلزله احتمال خرابی و ریزش آنها کاهش یابد.

ویژگی‌ های تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار

کاربرد تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار کاربرد گسترده‌ ای در صنعت ساخت و ساز دارد. از آجرهای سفال در مرحله سفت کاری بهره می جویند. دیوارهای ساختمانی به دیوارهای باربر و غیر باربر تقسیم بندی می‌ شوند. معمولا از این نوع تیغه های دیواری برای ساخت دیوارهای غیر باربر و جداسازی فضای داخلی ساختمان استفاده می‌ کنند. همچنین این تیغه‌ های دیواری به منظور پارتیشن بندی و ساخت دیوارهای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. فومی که برای ساخت این این نوع آجر سفال استفاده شده دارای خاصیت نسوز بوده و از چگالی ۱۱ برخوردار می‌ باشد. در نتیجه مورد تایید استانداردهای ساختمان سازی قرار گرفته است.

کاربرد تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار

خرید تیغه دیواری سبک فوم دار

تیغه دیواری ۱۵ و ۲۰ سبک فوم دار به صورت عمده و خرده در مراکز معتبر عرضه می‌ شود. معمولاً افرادی که در حوزه ساخت و ساز به صورت گسترده فعالیت می‌ کنند، در تلاشند تا محصولات مورد نیازشان را با مناسب‌ ترین قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنند. فروشندگان به منظور افزایش فروش این نوع مصالح ساختمانی سعی در جلب رضایت مشتریان دارند به همین علت است که نوع با کیفیت این آجر سفال را با قیمتی مناسب عرضه می‌ نمایند.

تیغه دیواری که در این مجموعه عرضه می‌ شود از استاندارد ملی برخوردار بوده و از لحاظ کیفیت، استحکام و زیبایی استانداردهای لازم را دارد. در نتیجه مشتریان با خیالی آسوده می‌ توانند اقدام به ثبت سفارش کنند. تولید کنندگان این مجموعه در فرایند تولید از مواد افزودنی مضر استفاده نمی‌ کنند. شما می‌ توانید به منظور اطلاع از قیمت روز این محصول با شماره تماس مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. قیمت تیغه‌ دیواری سبک فوم دار مانند دیگر مصالح ساختمانی به صورت مداوم در حال تغییر است و نمی‌ توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. مزیت فروش آنلاین توسط این مجموعه آن است که افراد می‌ توانند در سراسر کشور تنها با چند کلیک محصولات مورد نیازشان را سفارش دهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما