بلوک سقفی سفالی 25 استان کرمان

بلوک سقفی سفالی 25 استان کرمان که درکرمان تولید می گردد یک محصول انتخابی برای مشتریان خاص خود می باشد واز آنجایی که این محصول برای ساخت و پوشش سقف های تیرچه بلوک مورد استفاده قرارمی گیرد تا هم درمقابل آتش سوزی مناسب وهم عایق حررارتی وصوتی مناسبی برای پوشش سقف ساختمانها می باشد بلوک سقفی سفالی 25 استان کرمان بیشتر درخودکرمان یاشهر های اطراف مورد استفاده قرارمی گیرد .

آیا بلوک سقفی با ابعاد دیگری نیز تولید می گردد ؟

سوال بعضی از مشتریان این می باشد که ما به بلوک سقفی با سایز کوچکتر یا بزرگتری نیاز داریم آیا بلو ک سقفی با ابعاد دیگری هم تولید می گردد. جواب بله بلوک سقفی در ابعاد مختلفی تولید می گردد ولذا ظرفیت هرماشین  در مورد حمل هر یک از بلوک هامتفاوت می باشد.

آیا بلوک سقفی با ابعاد دیگری نیز تولید می گردد ؟

قیمت هرعدد بلوک سقفی 25

همانطور که اطلاع دارید قیمت بلوک سقفی 25 در استانها تولید کننده متفاوت می باشد لذاااین قیمت ها براساس میزان تولید و محل کارخانه ها متفاوت می باشد مثلا بلوک سقفی 25 استان کرمان با قیمت هرعدد 9000ت می باشد که کاملا به صورت استاندارد تولید و به شما مشتیریان عزیز عرضه می گردد.

تعداد هرعدد از این بلوک ها در هر ماشین متفاوت می باشد و کرایه ماشین نیز بایگدیگر متفاوت است که قیمت کرایه محصول برای سایر شهر وارسال بلوک سقفی شما مشریان وکرایه مجصول از باربری سوال و به شما مشتریان عزیز اعلام میگردد از انجایی که برای بعضی مناطق مثلا جاسک یا جیرفت یا قلع گنج ماشین بهتر زودتر اعلام بار قبول می کند ولی شما مشتریان برای یک خرید این نوع بلوک ها باید باقسمت فروش ارتباط یا فرم مربوطه را پرنمایید تا با شما تماس بگیرند یا اینکه زودتر درخواست بار خودر ا اعلام بفرماییدکه برای خرید این محصول چند روز زمان لازم است .

آیا برای تولید بلوک سقفی می توان از هرنمونه خاکی استفاده نمود ؟

خیر برای تولید بلوک سقفی با کیفیفت باید از بهترین خاک مورد نظر استفاده نمود در ضمن خاک مورد نیاز این بلوک ها در ازمایشگاهها مورد کنترل وبرسی قرارمی گیردکه هم از لحاظ میزان استقامت در مقابل تحمل بار وهم از لحاظ وزن قابل قبول باشد لذا این بلوک ها کاملا به صورت حشک کنی تولید وعرضه می گردد.

آیا برای تولید بلوک سقفی می توان از هرنمونه خاکی استفاده نمود ؟

قیمت آجر سقفی یزد

همانطور که اطلا ع دارید یزد یکی از تولید کنندگان بزرگ وعمده بلو ک سقفی می باشد که چندین سال اقدام به تولید انواع بلوک سقفی نموده است وبه صورت انبوه تولید می نماید و بلوک سقفی را با قیمت هرعدد 9000ت به مشتریان عرضه می نماید و به مشتریان عزیز اطراف کرمان سفارش می شود که به خا طر افرایش قیمت کرایه از یزد نسبت به کرمان از یزد حریداری تا از کرایه مناسبی تری ارکرمان برخوردار باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما