کارخانه تولیدی بلوک فوم سقفی اصفهان

یکی از مصالح و موادی که برای ارتباط بین تیرچه های سقفی مورد استفاده قرار می گیرد بلوک فوم سقفی می باشد. این نوع بلوک دارای مزایای فراوانی است. کارخانه تولیدی بلوک فوم سقفی اصفهان اقدام به عرضه این محصول با قیمت مناسب و کیفیت خوب به بازار کرده است.

آیا شما با ویژگی های این نوع بلوک آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان جهت خرید با کارخانه تولیدی این بلوک تماس گرفت؟

کارخانه تولیدی بلوک فوم سقفی اصفهان

3 ویژگی برتر بلوک فوم سقفی اصفهان

3 ویژگی برتر بلوک فوم سقفی اصفهان

بلوک فوم سقفی مانند آجر یکی از پر کاربرد ترین انواع مصالح مورد استفاده برای پر کردن فضای بین تیرچه ها هستند. استفاده از این بلوک دارای مزایای زیادی است و به همین دلیل کاربرد آن سال به سال در بین فعالان صنعت ساختمان سازی در حال افزایش است. هر چند استفاده از این بلوک ها عاری از عیب نیست اما می توان به جرات مزایای آن را بیشتر از معایبش دانست.

استفاده از بلوک فوم سقفی اصفهان دارای 3 ویژگی برتر است که به طور خلاصه عبارتند از :

این بلوک ها نسبت به بلوک سیمانی و سفالی وزن بسیار سبکی دارند و به همین خاطر باعث افزایش وزن کلی ساختمان نمی شود. این مساله مزیت بسیار زیادی به خصوص برای ساختمان های چند طبقه دارد تا حتی بتوان بر تعداد طبقات ساختمانی افزود. همچنین به دلیل سبکی حمل و نقل آنها به آسانی صورت می گیرد و هزینه جابجایی کمی دارند.

بلوک فوم سقفی عایق بسیار مناسبی برای حرارت و صدا می باشند و بنابراین موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می شوند. همچنین مانع ورود آلودگی صوتی بیرون به فضای ساختمان می شوند.

این محصول در برابر پوسیدگی، لرزش و فرسایش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین فاقد موادی همچون کلروفلوروکربن ها بوده که در تخریب لایه ازن می توانند نقش بسیار زیادی داشته باشند.

کمترین قیمت بلوک فوم سقفی اصفهان

کمترین قیمت بلوک فوم سقفی اصفهان

فروشگاه های عرضه انواع مصالح ساختمانی مانند آجر و سفال عدل قم، پیمانکاران ساختمانی و کسانی که به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر همچون عراق و افغانستان مشغول هستند می توانند از بلوک فوم سقفی برای توسعه کسب و کار و صادرات خود استفاده کنند.

برای خرید بلوک این محصول با کمترین قیمت می توانید با کارخانه تولید بلوک فوم در اصفهان تماس برقرار کنید و سفارش خود را اعلام کنید.

در ضمن کسانی که در تعداد بالا اقدام به سفارش این بلوک سقفی می کنند می توانند با قیمت پایین تری آن را از کارخانه تولید کننده دریافت نمایند. در ضمن امکان ارسال کلیه سفارشات به هر نقطه ای از ایران ایران مقدور بوده و سفارشات با استفاده از وسایل نقلیه مناسب به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما