مرکز فروش آجر نسوز کسری

آیا با کاربرد های آجر نسوز در ساختمان آشنایی دارید؟ آیا مزایای استفاده از آجر نسوز را می دانید؟ آجر نسوز کسری از آجر های با کیفیت تولید کشور است که از طریق این مرکز نیز خرید و فروش آن صورت می گیرد.
آجر فشاری از بهترین مصالح برای ساخت نماهای مختلف با طراحی های زیبا و متفاوت می باشد. با استفاده از این ابزار دست طراحان ساختمانی نیز برای طراحی های خلاقانه و گوناگون باز می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مزایای آجر نسوز

آجر نسوز به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، یکی از بهترین انتخابها برای استفاده آن در نماهای بیرونی و یا داخلی ساختمان برای کف، دیوار و شومینه می باشد. از مزایای آجر نسوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت و استحکام بالا
  • دوام طولانی و بدون نیاز به مرمت
  • تنوع و زیبایی در طرح و رنگ
  • کیفیت بالا و بدون شوره
آجر نسوز

آجر نسوز شرکت کسری

گروه شرکتهای آجر کسری از بزرگترین و مجهزترین شرکتهای تولید آجر نسوز در کشور است که علاوه بر تولید آجر نسوز سایر محصولات آجری از قبیل آجر تیغه، بلوک سقفی و دیواری، آجر عراقی و انواع آجر نما را نیز تولید می کند.

این شرکت با تاسیس 12 کارخانه در مدت 40 سال سابقه فعالیت در این حوزه و بهره گیری از بهترین امکانات روز توانسته است از نظر میزان تولید و همچنین کیفیت محصولاتی مانند آجر پازلی در رتبه بالایی قرار گیرد.

داشتن استانداردهای بین المللی ISO 9001 نیز سبب شده است تا به راحتی در بازار کشورهای دیگر نیز راه یابد. هم اکنون انواع آجرهای این شرکت به کشورهای زیادی در آسیای میانه، کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین عراق به صورت بسته بندیهای مناسب صادر می شود.

خرید و فروش از طریق اینترنت از راههای بسیار خوب و راه گشا در دنیای ارتباطات امروزی می باشد. برای خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله آجر نیز این راه پیشنهاد می شود. برای سهولت در امر خریددر این سایت خرید و فروش انواع آجرهای باکیفیت و با قیمت مناسب انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما