مرجع خرید آجر فشاری سنتی عمده

مرجع خرید آجر فشاری سنتی عمده، محلی ست مناسب برای خرید این محصول کاربردی و عالی. این مرجع انواع مختلف آجر فشاری را در اختیار داشته و آن را با توجه به نیاز مشتریان در اختیار آنها قرار خواهد داد. همانطور که می دانید آجر فشاری کاربرد خاصی دارد و در برخی از صنایع استفاده از آن کاملاً ضروری به نظر می رسد. بنابراین افراد زیادی هستند که تمایل به خرید آن نشان داده و درصدد کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می باشند.

مرجع خرید آجر فشاری سنتی عمده

مشخصات فیزیکی آجر فشاری سنتی

مشخصات فیزیکی آجر فشاری سنتیآجر فشاری، در بین قدیمی ترین نوع از آجرها قرار می گیرد. این محصول به نامهای دیگری هم شناخته می شود که از آن جمله می توان به آجر زبره و آجر توپر اشاره نمود.
ابعاد این آجر با طول 22 سانتی متر، عرض 10 و ارتفاع 5 و نیم می باشد که البته بسیار استاندارد است. اما این که چرا به این نوع از آجر، فشاری گفته می شود؟
علت آن است که در قدیم الایام زمانی که افراد به ساخت این محصولات مشغول بودند، در هنگام خشت زدن، با دست خود گوشه هایی از گلی که در قالب قرار داشت را فشار می دادند. و یا به دلیل استفاده از آن در گری چینی، به آن آجر گری هم گفته می شود.
آجر فشاری انواع متنوعی را دارد که از آن جمله باید به آجر فشاری قرمز، آجر فشاری کوره ای و یا آجر فشاری ماشینی اشاره کرد.

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر بخشی از مشخصات فیزیکی آجر فشاری را بیان کنیم به صورت زیر خواهد بود:

  • وزن هر کدام از آجرها تقریباً 2 کیلوگرم می باشد.
  • مزن مخصوص این سازه ها 1700 کیلوگرم بر متر مکعب است.
  • در هر تن از آجر فشاری بین 450 تا 500 عدد آجر جای می گیرد.

این آجرها نمایی سنتی دارند و برای طراحی دکوراسیون سنتی کاربرد مناسب و مطلوبی را از خود به نمایش می گذارند. از دیگر مشخصات آجر فشاری سنتی باید به استحکام و مقاومت بالای آنها اشاره کرد که باعث می شود اولاً مدت بیشتری به ما خدمات بدهند و ثانیاً قابلیت بازیافت مجدد داشته باشند. به همین دلیل است که این آجر از جمله محصولات دوستدار محیط زیست به شمار می رود.

عرضه بی واسطه آجر فشاری سنتی در بازار

عرضه بی واسطه آجر فشاری سنتی در بازار با توجه به آنچه در خصوص ابعاد آجر فشاری به آن اشاره شد، می توان آن را در بین بهترین و استانداردترین آجرها طبقه بندی کنیم. عرضه آجر فشاری سنتی و آجر پازلی در بازار، همواره با استقبال خوبی از سوی متقاضیان خریداری آن روبرو بوده است و بدین ترتیب رونق بازار معامله آن در بازار جریان خوبی را به نمایش می گذارد.
این آجر امروزه در چیدمان دیوار طبقات زیر همکف، دیوارهای باربر و یا فونداسیون و یا غیره مورد استفاده قرار می گیرد و کارآمدی خود را به بهترین نحو، اثبات می کند. علت استفاده از آن غالباً به دلیل مقاومت فشاری بالای آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما