قیمت خرید انواع آجر نسوز نما آذرخش

انواع آجر نسوز نما که در شرکت آجر نسوز آذرخش تولید می شود کدامند؟ آیا می دانید خرید و فروش انواع آجر نسوز نما آذرخش با بهترین کیفیت و قیمت مناسب که از طریق سایتهای اینترنتی نیز صورت می گیرد.
تولید آجر سفال سقفی و استفاده از آن در ایران سابقه ای طولانی دارد. با نگاهی به آثار به جا مانده از گذشته مانند مساجد قدیمی، کاروانسراها، بازارها، برج مقبره ها و بناهایی مانند سردر باغ ملی، شمس العماره و دارالفنون می توان به قدمت آجر در ایران پی برد.
در گذشته تولید آجر با امروز بسیار متفاوت بوده است و به صورت کاملا سنتی و دستی انجام می شده است. حتی آجرهای اولیه بدون قالب ساخته می شدند. اما امروزه کارخانه های بزرگی در کشور فعالیت دارند که به صورت کاملا اتوماتیک و با بهترین تجهیزات پیشرفته، انواع مختلف آجر را تولید می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید آجر نسوز

این نوع آجر مانند آجر سفال 15*20 اصفهان به دلیل اینکه از خاک نسوز مخصوصی در تولید آن استفاده می شود و همچنین روش تولید آن نیز با سایر آجرها متفاوت است (مانند درجه حرارت و زمان پخت)، دارای مشخصات بسیار ویژه و خوبی است و برای استفاده در نمای ساختمان بسیار مناسب می باشد.
چند کارخانه در ایران در تولید آجر نسوز فعالیت دارند که کارخانجات آجر آذرخش قم از بهترین آنها می باشد. شرکت آذرخش با سابقه 20 ساله و داشتن 4 کارخانه حجم بالایی از انواع آجر نسوز را تولید می نماید. داشتن آزمایشگاههای کنترل کیفیت مجهز و نظارت دقیق بر عملکرد آنها سبب شده است تا علاوه بر استاندارد ایران دارای استانداردهای جهانی ایزو نیز باشد.
انواع آجر نسوز نما، صخره ای، رستیک و آجر نسوز کف از محصولات این شرکت می باشد که بسیار باکیفیت و قابل رقابت با انواع خارجی می باشند. برای خرید و فروش اینترنتی آنها با قیمت مناسب می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما