قیمت جهانی آجر فشاری قرمز نما

یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین آجرها، آجر فشاری می باشد که از این نوع آجر به نام آجری گری، آجر زبره و … یاد می شود. آجر فشاری قرمز نما یکی از انواع آجر های فشاری است که قبلا برای دیوار های حمام و … از آن استفاده می شد ولی با توجه به اینکه رفته رفته ارتفاع دیوار ها و ساختمان ها بالا رفت و با توجه به وزن بالای این محصول، کاربرد خود را عوض کرده و امروزه در فونداسیون سازی از آن استفاده می گردد. قیمت جهانی این نوع آجر ها با توجه به انواع آنها متفاوت می باشد.

قیمت جهانی آجر فشاری قرمز نما

مشخصات فنی آجر فشاری قرمز

مشخصات فنی آجر فشاری قرمزآجر سفال 15*20 اصفهان از جمله بهترین انواع آجر های فشاری می باشد که دارای کاربرد های ویژه ای بوده و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع آجر ها مانند هر محصول دیگری دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشند که این مشخصات آنها را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز ساخته است. از جمله مشخصات آجر فشاری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وزن سنگین
  • ضخامت ۴ یا سه سانتی متر
  • مستطیلی شکل

و دیگر مشخصاتی که موجب تمایز این آجر ها از سایر محصولات موجود در بازار شده است. شما می توانید این نوع آجر ها را به صورت اینترنتی نیز خریداری کنید که در این صورت می توانید انواع مختلف آنها را با یکدیگر مقایسه نموده و از بینشان بهترین نوع را انتخاب و خریداری نمایید.

فروش بی واسطه آجر فشاری قرمز عمده

فروش بی واسطه آجر فشاری قرمز عمده فروش آجر فشاری قرمز به صورت های مختلفی انجام می شود که شما می توانید آن را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید. فروش بی واسطه آجر فشاری ماشینی قرمز نیز یکی از رایج ترین روش های فروش می باشد. در خرید و فروش واسطه نیازی به هیچ گونه واسزه ای نبوده و خریداران می توانند محصول خود را به صورت مستقیم با قبمت کمتری خریداری نمایند.

در این مجموعه ما انواع مختلف آجر فشاری و آجر سفال سقفی را با کیفیت فوق العاده بالا و با قیمت مقرون به صرفه به شما خریداران عرضه می کنیم و تنها هدفمان رفع نیاز شما و جلب رضایتتان می باشد تا از این طریق بازار فروش خود را گسترده تر نماییم. عرضه ما به صورت اینترنتی نیز انجام می شود که در این روش مشاوران فروش آنلاینمان در هر زمان آماده خدمت رسانی به شما بوده و در هر زمینه ای راهنماییتان می کنند تا کیفیت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه تجربه نمایید و با اعتماد بیشتری خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما