فروش عمده بلوک سقفی سیمانی

امروزه، بازار فروش عمده بلوک سقفی سیمانی به طرز چشمگیری رونق گرفته است زیرا روز به روز، افراد بیشتری به کارایی گسترده این محصول پی می برند. در نتیجه، به تعداد متقاضیان آن افزوده می شود.

فروش این محصول نه تنها در ایران بلکه برای صادرات به سایر کشورها ارسال می گردد و از این طریق، سود فراوانی به چرخه اقتصادی کشور، افزوده می شود. برای خرید عمده و ثبت سفارشات خود میتوانید با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده بلوک سقفی سیمانی

بلوک سقفی سیمانی سبک چیست؟

بلوک سقفی سیمانی سبک چیست؟ بلوک سقفی سبک از انواع بلوک معدنی می باشد. در بلوک سقفی سبک بین محتوی سیمان بتن سبک و مقاومت فشاری آن ارتباط نزدیکی وجود دارد. هر چقدر که مقاومت در بلوک سبک بیشتر باشد به میزان بیشتری سیمان نیز نیاز دارد.

همچنین بلوک سقفی سبک نوع عایق صوتی و گرمایی برای ساختمان محسوب می شود. علاوه بر این منجر به کاهش وزن ساختمان می گردد. این محصول کاربردهای گسترده ای در ساختمان سازی دارد اما بیشترین کاربرد آن در ساخت قطعات پیش ساخته بتنی می باشد.

در تولید بلوک سبک مقاومت فشاری بسیار بالا و وزن مناسب از مزایای این نوع بلوک معدنی محسوب می شود. بلوک سیمانی سبک در ساختمان سازی برای ساخت دیوار و سقف استفاده می‌شود. همچنین اندازه و سایز این بلوک  متفاوت است.

خرید بلوک سقفی سیمانی در تهران

خرید بلوک سقفی سیمانی در تهران خرید بلوک سقفی سیمانی نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرها به وفور انجام می شود. اما در این میان قیمت بلوک سیمانی برای خریداران بسیار مهم می باشد به همین دلیل هر خریداری قبل از تهیه این محصول به دنبال قیمت آن می باشد.

بهترین قیمت بلوک سیمانی سقفی در بازار به دلیل نوسانات و تحریم ها در حال افزایش می باشد. به همین دلیل قبل از ثبت سفارش خود و اقدام برای خرید این محصول باید از قیمت روز آن مطلع شوید. همچنین هزینه مواد اولیه و خط تولید از دیگر فاکتورهایی هستند که در تعیین نرخ نهایی این کالا تاثیر دارند. به واسطه کارشناسان فروش در این مجموعه می‌توان از تازه‌ ترین نرخ‌های بلوک سیمانی سقفی مطلع شد و پس از آن به ثبت سفارشات و خرید این محصول پرداخت.

اطلاع از قیمت خرید بلوک سقفی سیمانی برای بسیاری از مشتریان در درجه اول قرار دارد و موجب می‌شود تا خریداران به درستی سفارشات خود را مطرح نمایند. در صورت خرید عمده و یا مستقیم می توان قیمت این محصول را کاهش داد و در میزان هزینه ها صرفه جویی نمود. همچنین تنوع در طرح ها و بسته بندی های این محصول موجب شده تا هر کدام نرخ های مخصوص به خود را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما