فروش آجر فشاری قرمز-زبره

فروش آجر فشاری قرمز-زبره به صورت تنی می باشد که توسط نوار وبه صورت فله بارگیری می گردد

 آجر فشاری قرمز – زبره چگونه اجریست وچرابه صورت قرمز رنگ می باشد؟

این سوال را بعضی از مشتریان از ما می کنند که دراین جا به این سوال پاسخ می دهیم به خاطراهن موجود درخاک این اجر به صورت قرمز رنگ درمی اید واز استحکام بیشتری نسبت به آجر زرد میباشد درصورتیکه به طور کامل پخته شده باشد .

بیشترین مصرف آجر فشاری یا زبره در صنعت ساختمان سازیست از این آجر به نامهای دیگری نیز معرفی شده است به عنوان آجر فشاری -زبره یا گری – می باشد وبه صورت سنتی تولید می گردد آجر فشاری قرمز – زبره چگونه اجریست وچرابه صورت قرمز رنگ می باشد؟

ابعاد این اجر به شرح ذیل می باشد :

۲۰*۱۰*۷ و ۶*۱۱*۲۱ وسایزهای دیگر تولید می گردد ولی چون این اجر به صورت تنی فروخته می شود از ابعاد استاندارد وخاصی برخوردارنمی باشد ولی بیشتر به این صورت تولید می گردد وزن تقریبی هرکدام از ۲کیلو گرم تا ۳ کیلوگرم می باشد به صورت متوسط است .

ابعاد این اجر به شرح ذیل می باشد :

بیشترین استفاده ازاین اجرها در کدام قسمت ساختمان سازی کاربرد دارد ؟

۱-کرسی چینی ۲-در دیوار چینی ۳- در طبقات ضربی ۴- در همکف ۵- زیرزمین می باشد.

ظرفیت کامیون ها براساس آجر فشاری به صورت زیر می باشد :

تک = ۱۰ تن

ده چرخ = ۱۵تن

تریلی =۲۲تن

راقابل بارگیری وحمل را دارا می باشد.

 قیمت آجر فشاری گلپایگان

گلپایگان واصفهان یکی از استان های است که اجر فشاری واجر سفال ونسوز درآنها تولید می گردد وبه صورت تنی آجر فشاری به مشتریان عزیز عرضه می گردد . که هرتن به عبارتی به وزن ۱۰۰۰کیلو می باشد مثلا درخاتون آباد هرتن آجر فشاری به مبلغ ۳۴۰ت درب کارخانه می باشد .

آجر بهمنی

 

آجربهمنی ۱۰ سوراخ به صورت بسته بندی وفله به مشتریان عرضه می گردد وکه باابعاد مختلف تولید می شود یکی از ابعاد تولید شده درکارخانه ها ابعاد ۲۱*۱۰*۵/۵ می باشد که به صورت درجه یک صادراتی تولیدوعرضه می گردد این آجر باقیمت ۱۲۰۰ت قیمت  کارخانه به مشتریان عرضه می گردد

 

3

  1. 100,000 Backlinks only $10,Subject to data from ahrefs.com.After paid $10 by PayPal (My PayPal:helloboy1979@gmail.com),Tell me your URL, email and comment content.I will complete the task within ten days.But It may take up to a month for the data updated from ahrefs.com.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما