فروش آجرقزاقی سنتی

فروش آجرقزاقی سنتی به صورت عمده می باشد این کارخانه  تولید ی که اقدام به تولیدنمونه های مختلفی از  آجرهای قزاقی- وسنتی نموده است که این تولیدات  به صورت دستی وبا کورهای سنتی ولی به صورت مدرن تولید میگردد. آجرهای سنتی وقزاقی از آجرها هستند که با ابعاد مختلف وبرای هر قسمت از ساختمان هرکدام جداگانه مورد استفاده قرارمی گیرند. که این تولیدات به صورت بسته بندی وفله به مشتریان عرضه میگردد. درضمن آجرهای قزاقی دراین کشورازطرفداران بسیار زیادی برخورداراست که تمایل زیادی معماران ومشتریان به اجرای نما با نماهای سنتی وقزاقی رادارند.

 

قیمت آجر قزاقی قم

یکی از مصالح که درساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد آجرقزاقی است که به صورت کف فرشی به رنگ زرد ویاقرمز مورد استفاده  قرارمی گیرددربعضی جاها که نیاز به استفاده از آجرقزاقی نیمه باشد شرکت اقدام به تولید این نوع محصول نمود است . وآجرهای سنتی وقزاقی برای هر شرایط اب وهوای مناسب می باشدقیمت هرآجر قزاقی بایکدیگر ورنگ وابعاد مختلف متفاوت می باشد مثلا آجر قزاقی زرد با قیمت 750 ت عرضه می گردد.

 قیمت آجر قزاقی قم قیمت آجر قزاقی قم

قیمت آجر سنتی کف

قیمت آجر سنتی کف یا همان آجر کف فرشی که همان نطور که از نام این آجر مشخص است بیشترین استفاده از آن برای  کف اتاقها وسوله ها وخانه های قدیمی وپشت بام مورد استفاده قرارمی گیرد درضمن قابل ذکر می باشد که ازاین آجرها نیز برای استفاده در ستونها ونیز نماهای ساختمان نیز می توان استفاده نمودقیمت این آجرهای قزاقی کف بستگی به ابعاد ورنگ وضخامت آنهاداردمثلاآجرکف زردبا ابعاد 20*20*4 سانت باقیمت 750ت عرضه میگردد .

قیمت آجر سنتی کف

قیمت آجر خشتی

آجرخشتی یا کف سنتی درابعاد مختلفی تولید می شود که تولیدات این شرکت با کمترین زمان وقیمت مناسب به شما مشتریان عزیز درتمام نقاط ارسال می گردد قیمت آجرخشتی نیز بستگی به سایز ورنگ های آنها دارد لذا شما مشتریان درموقع درخواست خود حتما نوع رنگ وابعاد محصول درخواستی خود را مشخص فرماییددرضمن می توانیم محصولات دیگری با ابعاد مختلف دیگری برای شما مشتریان درصورتیکه درخواست داشته باشید تولید نمایم

آجر برای کف سازی

آجر برای کف سازی استفاده می شود که هم مقاومت کافی در مقابل سرما وگرما داشته باشد وهمین که بتواند وزن سنگین را نیز متحمل شود که باعث شکستگی آجرنگردد لذا آجر برای کف با ابعاد 20*20*5 و همچنین باابعاد 10*10*5 برای کف سازی حیاط ساختمان مناسب می باشد ونقش زیبای ودلنشینی به نما داخل حیاط ساختمان می دهد وزیبایی ساختمان را دوچندان می نمایداز انجا که بعضی از مشتریان تقاضا اجر کف با ابعاد بزرگتر نیز درخواست دارند لذا تولید 30*30*5 نیز به تولیدات این شرکت اضافه شده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما