فروشگاه مرکزی بلوک سقفی پلاستوفوم

فروشگاه مرکزی بلوک سقفی پلاستوفوم محصولات خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می‌رساند. خرید و فروش این محصولات توسط فروشنده بلوک سقفی بسیار پر رونق می‌باشد.

این فروشگاه ها محصولات خود را با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی در اختیار خریداران قرار می‌دهند تا بتوانند نظر آن ها را به سوی محصولات خود جلب نمایند.

همچنین توجه داشته باشید برای خرید این محصول با قیمت مناسب می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

فروشگاه مرکزی بلوک سقفی پلاستوفوم

بلوک سقفی پلی استایرن پلاستوفوم

بلوک سقفی پلی استایرن پلاستوفوم فوم پلی استایرن با نام های پلاستوفوم یا یونولیت در بازار شناخته می شوند که در ساخت بلوک های سقفی کاربرد دارند. بلوک پلی استایرن بهترین جایگزین برای بلوک های سیمانی می باشد.

از ویژگی های مهم  بلوک پلاستوفوم می توان به سبکی وزن آنها اشاره نمود. همچنین هزینه پایین این بلوک ها مورد توجه ساختمان سازان زیادی قرار گرفته است.

بلوک ساخته شده از پلی استایرن در ابعاد استاندارد تولید می شود و دارای ویژگی هایی می باشد که آن را از سایر بلوک های سفالی و سیمانی متمایز می سازد. این نوع بلوک در انواع معمولی، نسوز، مخلوط و فشرده به بازار عرضه می شود.

از ویژگی های این بلوک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عایق صوتی، حرارتی، برودتی و رطوبتی
  • مقاومت بالا در برابر آب
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و رشد باکتری
  • افزایش امنیت سازه در برابر حوادث
  • تعداد کم برای ساخت سازه که در نهایت منجر به سبک سازی سازه می شود.

قیمت بلوک سقفی پلاستوفوم در سال جدید

قیمت بلوک سقفی پلاستوفوم در سال جدید قیمت بلوک پلاستوفوم سقفی در سال جدید به دلیل نوسانات موجود در بازار، با افزایش روبرو شده است. همچنین علاوه بر این برخی از عوامل نیز بر قیمت این محصول تاثیرگذار هستند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • میزان تولید و تقاضا بازار
  • قیمت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن
  • کیفیت محصول تولید شده
  • خرید مستقیم از کارخانه و یا خرید از واسطه گران

مشتریان می‌توانند به صورت عمده و جزئی از چند روش مختلف بلوک پلاستوفوم را خریداری کنند. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای خرید این محل با قیمت مناسب به صورت مستقیم و اینترنتی می‌باشد. خریداران با مراجعه به این سایت می‌توانند با کیفیت ترین بلوک سقفی پلاستوفوم را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری نمایند. در این سایت اطلاعات کاملی از انواع این محصولات با ابعاد مختلف ثبت شده است.

همچنین نحوه تولید و مواد اولیه بکار رفته شده در تولید آن ها، مزایا و معایب استفاده از این محصول، نحوه خرید و میزان کیفیت و قیمت هر کدام از آنها در سایت ذکر شده است که به خریداران در انتخاب مناسب ترین نوع این محصول کمک می‌کنند.

قیمت های مناسبی که برای انواع بلوک ها در نظر گرفته شده است این امکان را به خریداران می دهد تا بتوانند آن را در حجم بالا و به صورت عمده در سراسر کشور تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما