سفارش عمده آجر فشاری سبک کامیونی

آجر فشاری سبک به دلیل وزن کم و قدرت جذب بالا، به صورت عمده به فروش می رسد. برای سفارش عمده این نوع آجر می توان به کارخانجات آجر سازی که انواع مختلف آجر را تولید می کنند، مراجعه کرد. نمایندگی های معتبر نیز با دریافت سفارش عمده و ارائه تضمین آجر و هم چنین تخفیفات عالی شرایط خرید خوبی را فراهم کرده اند.سفارش عمده آجر فشاری سبک کامیونی

انواع آجرها به چند دسته تقسیم می شوند؟

انواع آجرها به چند دسته تقسیم می شوند؟ یکی از مصالح مهم در صنعت ساختمان سازی، آجر است که بر اساس ترکیب شیمیایی، نوع کاربرد و رنگ تقسیم بندی می شوند؛

یکی از انواع آجر که در کارهای ساختمانی استفاده می کنند؛ آجر فشاری است که به دلیل اینکه در ابتدا خشت با دست زده می شده و توسط کارگران خشت زن گوشه های قالب با فشار دست و انگشتان توسط گل بر می گردید، به این اسم نامگذاری شده است و در سقف کاری و زیر کاری ساختمان ها کاربرد دارد. یکی از انواع آجر فشاری؛ آجر سبز است که به علت حرارت زیاد در کوره رنگ آن کبود یا سبز شده است. برای مکان هایی که به مقاومت زیادی احتیاج دارند از آجر سبز استفاده می کنند؛ زیرا بسیار بادوام و زیاد پخته شده است.

آجر سفالی نوع دیگر آجر است که بسیار سبک می باشد و علت آن هم وجود سوراخ هایی در سطح آن است که سبب چسبندگی مناسب با ملات می شود و دارای گوشه های تیز و سطوح صاف است.

نوعی دیگر از آجر که در برابر عوامل جوی و رطوبت مقاوم است؛ آجر لعاب دار است که مصارف زیادی دارد و در نماسازی، کاشی کاری و …. کاربرد دارد. در بیشتر حسینیه ها و مساجد شاهد کارکرد این آجر ها هستید که جلوه ای زیبا به آن بخشیده است.

آجر ماسه آهکی نیز وجود دارد که از جنس ماسه و آهک ساخته شده و معمولا در فرش کف و پله های ساختمان ها کاربرد دارد. از انواع دیگر آجر می توان آجر بتنی و نسوز را نام برد که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های متعددی دارند.

خرید کلی آجر فشاری سبک در اهواز

خرید کلی آجر فشاری سبک در اهواز اهواز یکی از استان های تولید آجر فشاری کامیونی است که کارخانه های متعددی با برند های مختلف دارد. در صورت خرید کلی انواع آجر از این مراکز، شما می توانید از تخفیفات آن بهره مند شوید هم چنین نمایندگی های این استان، در زمینه ارائه آجر فشاری با کیفیت و مرغوب به صورت عمده و با قیمت مناسبی فعالیت دارند.

کارخانه های آجر سازی اهواز بهترین مرکز خرید کلی محسوب می شوند؛ زیرا به دلیل نبود واسطه بسیار مقرون به صرفه می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما