خرید فوری آجر فشاری قم با قیمت کارخانه

با وجود تولید انواع مصالح مدرن یکی از نمونه های قدیمی و در عین حال پرکاربرد، آجرهای فشاری هستند. همانطور که می دانید استان قم بزرگترین تامین کننده انواع این محصول در کشور به شمار می رود. خرید فوری آجر فشاری قم با قیمت کارخانه تحت شرایط خاصی برای شرکت های مهندسی و ساختمانی امکان پذیر است. در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی کیفی این محصول و چگونگی خرید ارزان آن بپردازیم.

خرید فوری آجر فشاری قم با قیمت کارخانه

از تولید تا مصرف آجر فشاری قم

از تولید تا مصرف آجر فشاری قم آجر گری، زبره، توپر و فشار همگی اسامی نوعی آجر قدیمی با سطحی کاملاً توپر، وزنی سنگین با قابلیت استفاده برای پی ریزی، فونداسیون سازی و دیوار چینی ساختمان ها هستند. ابعاد استاندارد این محصول 5.5*10*22 سانتی متر است. البته برخی ارقام تولیدی دیگر نیز با ضخامت یا ارتفاع 3 و 4 سانتی متر نیز تولید می شوند. آجر فشاری از ترکیب خاک رس ( خشت) و آب تولید می شود که هر چقدر کیفیت خاک بکار رفته در تولید بیشتر باشد، مقاومت و ویژگی های مکانیکی آجر نیز افزایش می یابد. علت نامگذاری آن به فشاری نیز نحوه و شرایط تولید این محصول است. چرا که در حین تولید، قالب گیری با فشار دست کارگران صورت می گیرد.
در کارخانه آجر فشاری مدرن علاوه بر نمونه های سنتی، انواع آجر فشاری قرمز، ماشینی و کوره ای نیز تولید می شوند. برخی از مهمترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

  • آجر فشاری مقاومت بالای در برابر عوامل محیطی و به ویژه رطوبت دارد.
  • استحکام آجری فشاری نسبت به دیگر انواع این مصالح در سطح بالایی قرار دارد.
  • به علت تولید در رنگ های زرد و قرمز می توان برای نمای ساختمان های نیز از آنها استفاده نمود.
  • قابلیت هدایت حرارتی آجر فشاری موجب شده تا امروزه از مدل های جدید آن در دکوراسیون منازل نیز استفاده کنند.

عرضه عمده آجر فشاری قم در بازار جهانی

عرضه عمده آجر فشاری قم در بازار جهانی قیمت آجر فشاری قم تحت تاثیر نرخ روز خاک رس و هزینه های تولیدی آن می تواند متغیر باشد. در بازار جهانی به ویژه کشورهای همسایه میزان تقاضا برای خرید این نوع مصالح طی سالهای اخیر با رشد قابل چشمگیری همراه بوده است.
شرکت های فعال در زمینه صادرات این محصول باید بازاریابی حرفه ای از نیاز بازار هدف انجام داده و اطلاعات جامع و کاملی از هزینه های صادرات و قوانین گمرکی نیز داشته باشند. همچنین یافتن تامین کنندگان و امکان خرید انواع آجر صادراتی از شرکت تولیدی می تواند در کاهش قیمت ها موثر باشد.
در این مرکز مشاوران فروش عمده آماده همکاری با کلیه خریداران و شرکت های صادرکننده انواع آجر فشاری قم می باشند. تامین مستقیم و عرضه این محصولات با قیمت کارخانه، افزایش حاشیه سود فعالین و خریداران عمده را در بازار داخلی و خارجی به همراه خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما