خرید بلوک سقفی پوکه ای با قیمت ویژه

یکی از راه های خرید بلوک سقفی پوکه ای ارتباط با وب سایت ما می باشد. ما این اطمینان را به مشتریان گرامی می دهیم که کیفیت بلوک پوکه ای معدنی ارائه شده به وسیله مجموعه ما بسیار بالا بوده و این پوکه ها تمامی مجوزهای استاندارد مربوطه را دارا می باشد. علاوه بر این قیمت پوکه های ارائه شده توسط ما کاملاً مناسب و رقابتی می باشد.

خرید بلوک سقفی پوکه ای با قیمت ویژه

بلوک سقفی پوکه ای معدنی چیست؟

بلوک سقفی پوکه ای معدنی چیست؟ بلوک سقفی پوکه معدنی بهترین بلوک هایی هستند که برای درست کردن سقف از آنها استفاده می‌شود. این نوع بلوک دارای اندازه ما بین نخود و عدس است. در رابطه با ویژگی‌های بلوک های پوکه ای معدنی می بایست این نکته را عنوان کنیم که وزن این بلوک ها در حدود ۴ کیلوگرم می‌باشد.

تقریباً حدود ۳ کیلوگرم از این پوکه ها از مواد معدنی و یک کیلوگرمشان از سیمان تشکیل شده است. به طور متوسط از هر کیسه سیمان نزدیک ۵۰ عدد بلوک پوکه ای تولید می شود که این پوکه از نظر  اقتصادی و استحکام دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد.

پوکه ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند. چرا که برخی از تولیدکنندگان این پوکه ها میزان سیمان مورد استفاده شان را کم و زیاد می کنند که این امر موجب می‌شود تا کیفیت و مقاومت و همچنین قیمت این پوکه ها تغییر پیدا کند.

برای درست کردن این محصول نیاز به نیاز به برق می باشد. تولید کنندگانی که از تجهیزات مدرن و به روز برای تولید این محصول استفاده می کنند به طور متوسط در هر ۳۰ ثانیه ۸ بلوک را تولید می کنند. دستگاه‌هایی که اقدام به تولید این بلوک‌ها می‌کنند دارای توان ۱۱۰۰ وات هستند.

نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که برای تولید بلوکهای سقفی پوکه معدنی از مواد معدنی نظیر خاکستر آتشفشان استفاده می‌شود. به دلیل طبیعی بودن این ماده قیمت آن بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این پوکه هایی که از خاکستر آتشفشان برای تولیدشان استفاده شده است دارای وزن سبک تری هستند و کیفیت آنها بسیار بالا می باشد.

بزرگترین فروشگاه بلوک سقفی پوکه ای

بزرگترین فروشگاه بلوک سقفی پوکه ای بزرگترین فروشگاه بلوک سقفی پوکه ای وب سایت های فروش آنلاین می باشند. چرا که این وب سایت ها طیف گسترده ای از انواع مختلف این پوکه ها را به مشتریان ارائه می دهند و علاوه بر این، این وب سایت محصولات خود را به مردم تمامی شهرها ارائه می دهند.

البته فروش این کالا، به دو صورت انجام می شود که این روش ها شامل فروش حضوری و فروش آنلاین می گردد. ولی ترجیح فروشندگان و مردم خرید از سایت ها می باشد. چرا که در این صورت هر دو سمت معامله، کار خرید و فروش را به راحتی انجام می دهند و مشتریان بدون صرف هزینه زیاد برای گشتن دنبال محصول و صرف وقت طولانی آن را تهیه می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما